اخبار داغ

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا:

فتنه ۸۸ به دنبال غیر انقلابی کردن حوزه بود / انتقاد به دیدار یکی از مراجع با عنصر فعال فتنه ۸۸

فتنه ۸۸ به دنبال غیر انقلابی کردن حوزه بود / انتقاد به دیدار یکی از مراجع با عنصر فعال فتنه ۸۸
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه فتنه هنوز هم زنده است ، گفت : یکی از زوایای اصلی فتنه 88 غیر انقلابی کردن حوزه بود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ حجت الاسلام ادیانی رییس عقیدتی سیاسی ناجا در « نشست تخصصی غیر قابل اعتماد » در گرگان که عصر امروز 13 آبان ماه به مناسبت روز ملی استکبارستیزی در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد ، گفت : اگر کودتای مخملی سال ۸۸ و فتنه پیچیده آن سال ، در هر کشور دیگری صورت می گرفت , آن کشور دچار فروپاشی می شد . 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ؛,


حجت الاسلام ادیانی افزود : فتنه هنوز هم هست و با همه وجودم اعتقاد دارم که یکی از زوایای فتنه ۸۸ اینست که می خواهد حوزه را غیر انقلابی بکند .

وی تصریح کرد : چرا باید مرجعی با این وزانت ،پدرش مجتهد ،بالای سر حضرت معصومه (س) نماز می خواند با آدم های اینچنینی ملاقات می کند ، اگر آنها می رفتند عیبی نداشت چون درب مرجع به روی همه باز است .

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا تاکیدکرد : کسی مدعی امام و ولایتمداری باشد حاضر نیست با اینها (شیطان بزرگ آمریکا) راه برود ، لبخند بزند و دست بدهد .

,
,
,
,
,
,

وی ادامه داد : می گویند در گران کردن دلار ، دولت نقش نداشت پس چرا واعظی گفت قیمت دلار در ۷۵۰۰ خوب است ، آن نفوذی که آقا گفتند با دست این افراد دلار را گران کردند .

,

ادیانی در بخش دیگری از سخنان خود به هجمه رسانه ای غرب اشاره کرد و گفت : زم مسوول آمد نیوز میگفت به این آقا رای دادیم کار نکند تا مردم ناراضی شوند و به خیابانها بیایند .

,

IMG ۲۰۱۸۱۱۰۴ ۱۵۵۵۳۳

, IMG ۲۰۱۸۱۱۰۴ ۱۵۵۵۳۳,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه