اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

حذف دلار از معاملات تجاری، یکی از راه‌های شکست تحریم‌ها/ اجرای این سیاست به‌مانند خواستگاری است!

حذف دلار از معاملات تجاری، یکی از راه‌های شکست تحریم‌ها/ اجرای این سیاست به‌مانند خواستگاری است!
نماینده شبستر موافقت خود را با طرح حذف دلار از معاملات تجاری اعلام و آن را یکی از راه‌های فرعی مقابله در برابر تحریم‌ها دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اناج، معصومه آقاپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آناج با بیان اینکه طرح‌های حذف دلار از معاملات و تنبیه کشورهای متحد آمریکا در تحریم‌های ضد ایرانی، ابراز داشت: در شرایط فعلی که با تحریم‌ها مواجه شده‌ایم، بایستی از هر فرصتی برای شکست تحریم‌ها استفاده کنیم و یکی از راه‌های فرعی برای دستیابی به این منظور، استفاده از پولِ ملی دو کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اناج,

وی خاطرنشان ساخت: حذف دلار از معاملات تجاری بستگی به پذیرش طرف مقابل نیز دارد و به‌مانند مثال خواستگاری جوانی است که می‌گوید 50 درصد قضیه حل شده است، بدین معنا که او می‌خواهد و 50 درصد مابقی بستگی به اجابت طرف مقابل دارد.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با طرح حذف دلار از معاملات تجاری موافقت کرد و توضیح داد: باید مذاکراتی با کشورها صورت گیرد تا ببینیم آنان ریالِ ایرانی را قبول می‌کنند یا خیر، از سویی دیگر باید دید اگر ما در معامله با هندی‌ها روپیه گرفتیم، آن پول را کدام کشور از ما می‌پذیرد؟

,

وی در پایان درخصوص طرح تنبیه کشورهای همراه آمریکا در تحریم‌های ضدایرانی، عنوان کرد: در حال حاضر اولویت تامین معیشت مردم است و در گام بعد باید بر روی نحوه مقابله به مثل فکر کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه