اخبار داغ

سردار نقدی در اراک:

روشنگری وظیفه اصلی جریان انقلابی است/اراده ملت‌ها محکم‌ترین سد مقابل توطئه دشمنان است

روشنگری وظیفه اصلی جریان انقلابی است/اراده ملت‌ها محکم‌ترین سد مقابل توطئه دشمنان است
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه روشنگری وظیفه اصلی جریان انقلابی است گفت: هرچه قدر مردم نسبت به اتفاقات روشن بشوند برخورد با جریان نفاق راحت‌تر خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر روز دوشنبه در نشست نهضت روشنگری که در مدرسه علمیه امام مهدی (عج) در اراک برگزار شد، ضمن تأکید بر اینکه امروز از یک کشور وابسته تبدیل به مستقل‌ترین کشور دنیا شده‌ایم گفت: به برکت انقلاب اسلامی از کشوری که به علت نبود سواد، وجود پزشکان وارداتی، نبود آزادی، وابستگی به خارج، ناتوان و ضعیف بود، تبدیل به کشوری شده‌ایم که در عرصه‌های مختلف علمی، نظامی و حتی اقتصادی در بالاترین رده‌های بین‌المللی قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

, ,

نقدی بابیان اینکه ازنظر برآیند قدرتی جز ۸ کشور برتر دنیا هستیم، اظهار کرد: ۴۰ سال مقابل همه قدرت‌ها و توطئه‌هایشان از قبیل کودتا، جنگ و گروه‌های تروریستی ساخته دستشان ایستاده‌ایم و ذره‌ای از مواضع انقلابی‌مان فاصله نگرفته‌ایم و این عدم فاصله‌گیری از مواضع انقلابی اتفاق کوچکی نیست و در دنیا و انقلاب‌های رقم خورده در تاریخ بی‌سابقه است.

,

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن، آن‌ها را غیرقابل‌شمارش دانست و عنوان کرد: علت اصلی موفقیت جریان انقلاب ارتباط محکم باخداست و اگر این ویژگی حفظ شود خطری انقلاب اسلامی را تهدید نخواهد کرد.

,

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تکیه‌بر آیات قرآن ، کفر به طاغوت را زمینه‌ساز ایمان به خدا و ارتباط با او عنوان کرد و افزود: ابتدا باید نفی طاغوت و حاکمیت غیر خدا انجام شود بعد می‌توانید ایمان مستحکم داشته باشید؛ این مهم رمز پیروزی مردم بر هر مشکلی است و تزلزل در این قضیه کار را تمام می‌کند.

,

وی بابیان اینکه هیچ ناو و موشکی نمی‌تواند بر اراده ملت‌ها پیروز شود اذعان داشت: تکیه‌بر خدا سرآغاز اراده‌هاست و این مسئله ایست که در تمام ملت‌ها وجود دارد اما زمانی بروز بیرونی خواهد داشت که با ارتباط باخدا از ترس، طمع، حرص و ضعف فاصله بگیرند.

,

نقدی تصریح کرد: در دفاع مقدس آن چیزی که درآیات قرآن با عنوان قصص پیامبران آمده را به چشم خود دیدیم و متوجه شدیم که قدرت سخت نیست که پیروز میدان می‌شود بلکه قدرت ایمان و باور افراد هر جبهه است، که آن جبهه را پیروز می‌کند.

,

وی ادامه داد: در همین چندساله اخیر بارها و بارها شکست آمریکایی‌ها را چشم دیده‌ایم، از شکست آن‌ها در سوریه گرفته تا شکست در ماجرای جداسازی کردستان عراق و برنامه‌ریزی تفرقه مذهبی در لبنان و بسیار اتفاقات دیگر و همین مسئله گویاست که باایمان به خدا می‌توان ابرقدرت‌ها را شکست داد.

,

رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه اراده ملت‌ها نمی‌گذارد سردمداران آمریکا با تحرکات مختلف خود به نتایج موردنظرشان برسند تشریح کرد: ثمره‌ی بصیرت ایستادگی و نفی استکبار، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی است و باید دانست دشمن‌شناسی لازم هست اما کافی نیست و این دشمن‌ستیزی است که مهم است.

,

وی با اشاره به جنایات آمریکا در دنیا با حربه‌های مختلف یادآور شد: انقلاب اسلامی، ما را از شر طاغوت رها کرد و اداره امور کشور را تحت پرچم ولایت به دست مردم سپرد و به‌واسطه راهنمایی‌های ولایت معیارهای دقیق سیاسی و اجتماعی را در اختیار مردم گذاشت.

,

نقدی با تأکید بر اینکه طبق معیار انقلاب مسئولین باید ساده‌زیست و دردمند انتخاب شوند تشریح کرد: حالا اگر مردم به این معیارها توجهی نکردند و افرادی را انتخاب کردند که زندگی اشرافی دارند و یا به افرادی که در انتخابات مسئله اصلی خودشان را مسائل سیاسی و کنسرت و حضور بانوان در ورزشگاه‌ها عنوان می‌کنند رأی دادند و به متخصصانی که مسئله اصلی کشور را اقتصاد می‌دانستند بی‌توجهی کردند این تقصیر انقلاب نیست زیرا معیارهای انقلاب برای مردم توسط ولایت ارائه‌شده است و اگر مردم خلاف نظر ولایت نظری داشته باشند عظمت ولایت در احترام به رأی مردم است.

,

وی با تأکید بر اینکه مبارزه با نفاق بسیار سخت‌تر از مبارزه با کفر است اظهار کرد: دستاوردهای علمی، منطقه‌ای و دفاعی نشان از آن دارد که جریان نفاق در کشور کنترل و مهارشده است.

,

نقدی با اشاره به اینکه روشنگری وظیفه اصلی جریان انقلابی است خاطرنشان کرد: هرچه قدر مردم نسبت به اتفاقات روشن بشوند برخورد با جریان نفاق راحت‌تر خواهد بود و هرچه قدر مردم تحت تأثیر شعارهای این جریان قرار گیرند حذف نفاق سخت‌تر خواهد بود، باید بدانیم و برای مردم روشن کنیم که خط‌مشی‌ها مهم است نه افراد، شاید افراد با دم زدن از خدمت خود را در باور عمومی جا کنند اما باید با روشنگری خط‌مشی آن‌ها برای مردم روشن شود.  

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه