اخبار داغ

رهبر مسلمانان سیاه پوست آمریکا در قم:

پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی، مانع از تحقق اهداف آمریکا در مقابله با ایران می شود/ عربستان با سلاح های آمریکایی، سینه مسلمانان را نشانه می گیرد

پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی، مانع از تحقق اهداف آمریکا در مقابله با ایران می شود/ عربستان با سلاح های آمریکایی، سینه مسلمانان را نشانه می گیرد
لوییس فراخان با تاکید بر این که حمایت و پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی، مانع از تحقق اهداف آمریکا در مقابله با ایران می شود، تصریح کرد: متاسفانه عربستان سعودی با سلاح های آمریکایی ، سینه مسلمانان را نشانه و هدف می گیرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، لوییس فراخان دوشنبه شب طی سخنانی در همایش افول آمریکا و گردهمایی اربعینی های مساجد استان قم که در مصلی قم برگزار شد، با ابراز خرسندی از سفر مجدد به ایران و قم پس از گذشت سال ها اظهار داشت: بنده آخرین باری که به ایران مسافرت کردم ، زمانی بود که در دانشگاه صحبت کردم و سخنان من خوشبختانه مورد استقبال خوب دانشجویان واقع شد و اینک نیز افتخار می کنم که در این موقعیت حساس در ایران و بین شما هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قم فردا,

وی افزود: هیچ کشور من آمریکا، برای سال های طولانی، دوستی برای کشور ایران نبوده و خصومت آمریکا نسبت به ایران از زمان دکتر محمد مصدق آغاز می شود که دخالت های سران کشور من باعث کنار زدن دولت دموکراتیک ایران شد و هدف آمریکا نیز این بود که نفت ایران را به غارت ببرد.

,

فراخان، همچنین گفت: در آن مقطع، چون آمریکا با ایران خصومت داشت پس از کنار گذاشتن مصدق ، دولتی را بر سر کار آورد که دوست وفاداری برای آمریکا باشد و بتواند منافع این کشور را در ایران تامین کند.

,

وی در ادامه با بیان این که به لطف الهی مردی از تبار پیامبر(ص) ، به نام روح الله الموسوی الخمینی ، صدای حاکمیت خدا و اسلام را به جهان رساند، ابراز داشت: هر معلم بزرگی، زمانی بزرگی خود را به اثبات می‌رساند که بتواند دانش‌آموز ادامه دهنده راه خود را تربیت کند،و اینک نیز هر چند که امام خمینی(ره) در بین ما نیست اما وجود او در حضور آیت‌الله خامنه‌ای تداوم یافته است.
وی گفت: امروز این افتخار را داشتم که به محضر رهبر انقلاب اسلامی برسم و امشب نیز در شهر قم با آیت‌الله مکارم شیرازی دیداری داشتم که بسیار برایم خوب بود.

,
,

رهبر جنبش امت اسلام در آمریکا همچنین با تاکید بر این که چهلمین سال پیروزی انقلاب خمینی کبیر ، نشانه آشکاری است از حقانیت این انقلاب ، خاطرنشان کرد: آمریکا امروز با بدترین تحریم های ممکن در طول تاریخ بشریت نسبت به یک امت، خصومت خود را علیه ملت ایران عیان کرده و هدفش نیز شکستن روح این انقلاب که همانا اسلام است، می باشد.

,

وی گفت: با این حال تا زمانی که مردم حامی و پشتیبان انقلاب اسلامی هستند ، آمریکا نمی تواند به اهداف خود در مقابله با ایران دست یابد و تا زمانی که شما جوانان رهرو و پشتیبان این انقلاب باشید، آینده این انقلاب تضمین شده است.

,

فراخان تاکید کرد: چهل سال است که انقلاب شما در برابر تمامی مشکلات سینه سپر کرده اما حواستان باشد که در فاز دوم ، انقلاب در چهل سال بعدی خود به کمال می رسد و باید مراقب توطئه های دشمنانتان در این مقطع هم باشید.

,

وی بیان داشت: فرزندان حوزه و عالمان کسانی هستند که از راه فضل و دانش و علمی که از منابع اسلامی به دست آورده اند، می توانند حقانیت اسلام را به گوش جهانیان برسانند و لذا شما نباید از سختی ها و فشارها بهراسید بلکه در پناه قرآن و اسلام استقامت بورزید.

,

رهبر مسلمانان سیاهپوست آمریکا با اشاره به فروش یکصد و ده میلیارد دلاری سلاح از سوی ترامپ به عربستان سعودی گفت: رییس جمهور آمریکا از بن سلمان خواسته که زمینه شوراندن اهل سنت علیه شیعیان به ویژه شیعیان ایران را فراهم کند و به این وسیله به انقلاب اسلامی ایران فشار بیاورد.

,

وی با اشاره به حضور بسیار گسترده بسیاری از مسلمانان در مراسم اربعین حسینی اظهار داشت: ماجرای غم‌بار امام حسین(ع) را این گونه شنیدم که جسم ایشان زیر سم اسب‌ها بوده و سر از بدن جدا شده و دشمنان ایشان می خواسته اند که نام و یاد حسین(ع) در دشت نینوا مخفی شود اما این شهادت به پیدایش یک مکتب جدیدی از شهید و شهادت منجر شد و شهادت ایشان باعث تثبیت حاکمیت الله و دین محمد(ص) شده است.

,

فراخان همچنین با اشاره به سنت الهی در آزمون بندگان گفت: به رغم دشواری های آزمون الهی خداوند در پایان آزمون مسلمانان را بشارت می دهد به مقاومت و پایداری، خبر بشارت آمیز قرآن این است پیروزی اسلام بزرگ بر سرتاسر گیتی است و پروردگار در قرآن می فرماید کسانی که در راه من جهاد کرده و به شهادت می رسند ، حیات جاودانه دارند و در نزد من روزی می خورند.

,

وی افزود: درخت تناور اسلام در حال ثمره دادن در همه دنیاست و گرچه اسلام و ادیان الهی همگی از مشرق طلوع کرده اند اما بر اساس بشارت های قرآنی، بخش مهمی از حرکت های جهانی که همه دنیا را فرا می گیرد از مغرب زمین است

,

وی گفت: نمونه کسانی که از آموزه های اسلامی فاصله گرفته اند برخی حاکمان کشورهای اسلامی هستند که شایستگی حکومت بر مسلمانان ندارند و انشاالله با آمدن امام مهدی (عج) زمینه سعادت همه بشر در کره زمین فراهم می شود.

,

رهبر جنبش امت اسلام در آمریکا همچنین ابراز داشت: من نماینده یکی از آفریقایی هاییهستم که پدران ما را از آفریقا برای بردگی به آمریکا برده اند و نیاکان ما همگی مسلمان بوده اند و اینک در غرب و آمریکا حقوق ما سلب شده و ما شهروند درجه دو هستیم، اما با این حال آن ها نتوانسته اند حقیقت نور ایمان که در قلب ماست را از ما بگیرند و در سراسر آمریکا، امروز صدای الله اکبر توسط نوادگان همان کسانی که به بردگی گرفته شدند، شنیده می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه