اخبار داغ

نماینده مردم تهران در ادوار هشتم و نهم:

کسانی که تن به کنوانسیون ها و توافق نامه ها می دهند،غیر انقلابی هستند/فرزندانم در تهران هستند

کسانی که تن به کنوانسیون ها و توافق نامه ها می دهند،غیر انقلابی هستند/فرزندانم در تهران هستند
نماینده مردم تهران در ادوار هشتم و نهم در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که تن به کنوانسیون ها و توافق نامه ها می دهند و حرف های رهبری را زمین می زند غیر انقلابی ها هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا،; حجت‌الاسلام حمید رسایی دوشنبه شب در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان در واکنش به سؤالی در مورد رفراندوم اظهار داشت: با رفراندوم به شرطی که ساز و کار آن فراهم باشد،موافق هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،, ;,

وی با بیان اینکه در خصوص FATF و برجام متنی منتشر نشده است تا مردم در جریان امور قرار گیرند، افزود: قراردادهایی همچون پژو آی پی سی نیز از سوی دولت مخفی مانده است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: رفراندوم تابع علم مردم است و درصورتی که واقعیت به مردم گفته شود و ساز و کار رفراندوم مشخص باشد،می توان آن را برگزار کرد.

,

 نماینده مردم تهران در ادوار هشتم و نهم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرنوشت برخی از طرفداران و منتقدان دولت روحانی،گفت:می‌گویند انقلاب فرزندان خود را می‌خورد اما دولت آقای روحانی هواداران خود را می‌خورد.

,

حجت الاسلام رسایی در پاسخ به سؤالی در مورد رد صلاحیت خود نیز گفت: مسائل را به صورت کامل در وبلاگ، هفته‌ نامه 9 دی و کانال توضیح داده‌ ام.

,

وی با بیان اینکه در آنزمان نتوانستم اسناد را به شورای نگهبان در موقع مقرر ارسال کنم که این موضوع موجب رد صلاحیتم شد اما در انتخابات میان دوره‌ای اصفهان تایید صلاحیت شدم.

,

نماینده مردم تهران در ادوار هشتم و نهم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هفته آینده نیز دادگاهم در خصوص شکایت ستاد انتخاباتی روحانی از جمله حسین فریدون پس از گذشت دو سال از انتخابات برگزار می شود که توضیحات کامل آن را ارائه می کنم.

,

حجت الاسلام رسایی واقعیت امروز جامعه را وجود دو جریان انقلابی‌ ها و غیر انقلابی ها در درون نظام عنوان کرد و گفت: در این جریان ها ضد انقلاب نداریم بلکه از نظر من، واژه های اصولگرایی و اصلاح طلبی مفاهیم بیرونی نیست و واقعیت های جامعه را این الفاظ نمایندگی نمی کنند چرا که این الفاظ از سال 88 تغییر یافته است.

,

وی ادامه داد: غیر انقلابی ها کسانی هستند که قدرت طلبی و بی توجهی به مردم و سازش با نظام سلطه شبیه از ویژگی های آنان است،این افراد رفاه طلبی، سرمایه داری، عدم توجه به مستضعفان و رسیدن به قدرت زیر هر سایه ای را می پذیرند.

,

وی افزود: کسانی که تن به کنوانسیون ها و توافق نامه ها می دهند و حرف های رهبری را زمین می زند غیر انقلابی ها هستند.

,

حجت الاسلام رسایی با بیان اینکه مسئولان صادق و پاکدست نیز در نظام اسلامی خدمت می کنند، افزود: مسئولان با توان مدیریت ضعیف هم داریم و تخلفاتی هم دارند .

,

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی مردم سالار است و اگر اشکالی پیش آمده است ممکن است انتخاب اولیه مردم مشکل بوده و یا تابع احساسات بوده اند،وقتی عناصر پیشیمان از انقلاب را انتخاب می کنیم و یقه انقلاب را می گیریم ثمره و نتیجه خوبی نخواهد داشت.

,

نماینده مردم تهران در ادوار هشتم و نهم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال دانشجویی در مورد پویش فرزندت کجاست، گفت: سه فرزند دارم که در تهران زندگی می‌کنند.

,

حجت الاسلام رسایی با اشاره به اینکه فرزند کوچکم هم ‌اکنون در حال تحصیل است، افزود: دو فرزندم نیز فاقد شغل دولتی هستند و به آنها گفته‌ام بخواهند شغلی برای خود پیدا کنند باید مانند دیگران مراحل گزینش را سپری کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه