اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

حذف دلار از معاملات جهانی موجب تضعیف بیشتر آمریکا می‌شود/ توجه کشورهای مهم دنیا به تجارت بدون دلار

حذف دلار از معاملات جهانی موجب تضعیف بیشتر آمریکا می‌شود/ توجه کشورهای مهم دنیا به تجارت بدون دلار
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در اعمال تحریم‌ها شاهد بازی با دلار توسط آمریکا و استفاده از این اهرم در اعمال فشارهای اقتصادی بر دیگر کشورها هستیم و مطمئناً ارتباطات و مبادلات با ارزهای دیگر و آسیب نقش دلار موجب تضعیف بیشتر آمریکا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: دنیا به سمتی حرکت کرده که دلار را از چرخه معاملات جهانی حذف کند یا نقش آن را کاهش دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی با اشاره به سلطه‌گری‌های آمریکا که با دلار انجام می‌شود، گفت: هر مبادله‌ای در سیستم‌های اقتصادی دنیا بایستی مورد رصد آمریکا قرار گیرد و از این طریق به نوعی سلطه اطلاعاتی و اقتصادی بر دنیا دارند.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که کشورهای دنیا از این اقدامات آمریکا رنج می‌بینند افزود: امروز بحث حذف دلار مورد توجه کشورها و قدرت‌های مهم دنیا مانند چین، روسیه، ایران، ترکیه و هند قرار گفته است.
,
 
,
عبادی تصریح کرد: برای ایران حذف دلار حیاتی است و باید آن را انجام دهیم و حتماً باید به تدریج دلار حذف و نقش آن کمرنگ شود.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در اعمال تحریم‌ها شاهد بازی با دلار توسط آمریکا و استفاده از این اهرم در اعمال فشارهای اقتصادی بر دیگر کشورها هستیم و مطمئناً ارتباطات و مبادلات با ارزهای دیگر و آسیب نقش دلار موجب تضعیف بیشتر آمریکا می‌شود.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح تنبیه کشورهای همکار آمریکا در اعمال تحریم علیه مردم ایران باید بررسی شود و نیاز به نقد و بررسی بیشتری در این زمینه وجود دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه