اخبار داغ

معاون تبلیغات اسلامی لرستان:

اعزام ۳۴۰ مبلغ به شهرهای مختلف لرستان/ مراسم سوگواری رحلت پیامبر(ص) در حوزه کمالیه خرم آباد برگزار می شود

اعزام ۳۴۰ مبلغ به شهرهای مختلف لرستان/ مراسم سوگواری رحلت پیامبر(ص) در حوزه کمالیه خرم آباد برگزار می شود
معاون اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت:بیش از 340 نفر از مبلغین و روحانیون سازمان با رویکرد ارائه و معرفی هر چه بیش تر دستاوردهای انقلاب اسلامی و اجرای گفتمان دینی به شهرها و مناطق مختلف در سطح استان اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام احمد غلامی؛ معاون اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت وگو با سفیرافلاک ضمن تسلیت ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم وشهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) در رابطه با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی سازمان در دهه آخر صفر گفت: بیش از 340 نفر از مبلغین و روحانیون سازمان با رویکرد ارائه و معرفی هر چه بیش تر تفکر و دستاوردهای انقلاب اسلامی که نشات گرفته از این محرم و صفر است و اجرای گفتمان دینی به شهرهای مختلف در سطح استان اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی آشنا کردن جوانان با عملکرد انقلاب اسلامی و ایجاد امید و روحیه خودباوری در میان مردم را از جمله اهداف اعزام مبلغین و مبلغات از مبادی مختلف دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم ، معاونت تبلیغ حوزه علمیه، اوقاف و امور خیریه روحانیون مستقر و ائمه جماعت در سطح استان عنوان کرد.

,

 

,

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان ضمن تشکر از حضور آگاهانه و بابصیرت مردم فهیم و ارزشمند و ولایت مدار استان در راهپیمایی 13 آبان خاطرنشان کرد: از جمله فعالیت های این مجموعه شبکه تبلیغ، تشوق و ترغیب جوانان و نوجوانان، مردم و نمازگران برای حضور گسترده و چشم گیر در راهپیمایی 13 آبان بود.

,

 

,

وی با اشاره به عقب نشینی معین و مشخص سردمداران آمریکا و ایادی آن ها  بلافاصله بعد از 13 آبان اظهار داشت: علاقمندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی  و آزادی خواهان دنیا باز امیدوارتر نسبت به قبل به این نتیجه رسیدند که می توانند یک روزی پرچم آزادی و آزادی خواهی و ائمه طاهرین (ع) را در دنیا به اهتزاز دربیاورند.

,

 

,

حجت الاسلام غلامی در رابطه با برنامه 28 صفر شهرستان خرم آباد گفت: مراسم سوگواری رحلت پیامبر اکرم (ص) ساعت 10 صبح فردا با حضور هیئات ارتش ، سپاه ،نیروی انتظامی و عموم مردم در حوزه کمالیه خرم آباد برگزار می شود.

,

 

,

وی با اشاره به مراسم عزاداری شهادت امام رضا (ع) درحسینیه عاشقان ثارالله به میزبانی سپاه خرم آباد یادآور شد:سخنرانی، مداحی و قرائت زیارت از راه دور پیامبر (ص)را از جمله برنامه های حوزه کمالیه در 28 صفر است.

,

 

,

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد:در سایر شهرستان های استان هم با بهره گیری از هیئات مذهبی، کانون مداحان، انجمن های اسلامی و تشکل های دینی برنامه عزاداری و سوگواری برقرار است.

,

 

,

حجت الاسلام غلامی گفت: ان شاء الله که بتوانیم با اجرای هر چه بهتر برنامه ها در این ایام ضمن عهده داربودن رسالت سنگینی تبلیغی و دینی شاهد بهره گیری مردم ارزشمند از این برنامه ها باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه