اخبار داغ

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

دلار از معاملات بین المللی کنار گذاشته شود/ باید با وضع تحریم های اثربخش، جواب دشمنان نظام را بدهیم

دلار از معاملات بین المللی کنار گذاشته شود/ باید با وضع تحریم های اثربخش، جواب دشمنان نظام را بدهیم
شهریاری با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه کشورمان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران باید متقابلا پاسخ این تحریم ها را بدهد و در اولین گام باید دلار از معاملات بین المللی کنار گذاشته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، تحریم های یک جانبه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در حالی از دیروز وارد فاز اصلی خود شد که پیش از این بارها رئیس جمهور آمریکا از آن سخن گفته بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قم فردا,

فارغ از بدعهدی و خیانتی که این کشور استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای دنیا انجام داد نوع واکنش جمهوری اسلامی ایران به این تحریم ها است که این روزها خبر ساز شده است.

,

بسیاری از کارشناسان مسائل سیاسی بر این عقیده هستند که باید متناسب با رفتارهای این کشور، جمهوری اسلامی ایران نیز اقدامات تلافی جویانه و تاثیرگذاری را در سطح بین الملل انجام دهد.

,

حسینعلی شهریاری در گفتگو با قم فردا با اشاره به ضرورت انجام اقدامات مقابله ای با تحریم های یک جانبه آمریکا، اظهار داشت: طرح حذف دلار از معاملات و طرح امکان معاملات دو جانبه ایران و کشورهای دیگر بدون دلار مورد حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

, قم فردا,

وی با بیان این که خود از حامیان این طرح است،ادامه داد: قطعا بنده با این طرح موافقم و آن را امضاء می کنم.

,

شهریاری در خصوص اعمال تحریم های متقابل علیه کشورهایی که با آمریکا در این زمینه همکاری دارند، بیان داشت: این طرح هم می تواند در مجلس رای بیاورد اما باید به این مهم هم توجه کنیم که وضع این تحریم ها اثرگذار باشد و حالت شعاری نداشته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه