اخبار داغ

مدیر بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب:

سلبریتی ها هیچ کمکی به بهزیستی سرپل برای ساخت‌مسکن زلزله زدگان نکردند

سلبریتی ها هیچ کمکی به بهزیستی سرپل برای ساخت‌مسکن زلزله زدگان نکردند
رئیس اداره بهزیستی سرپل ذهاب گفت: هیچ کمکی تا کنون از طرف سلبریتی ها به بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب در زمینه ساخت مسکن نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره بهزیستی سرپل ذهاب درباره آخرین خدمات ارائه شده برای کمک به زلزله زدگان این شهرستان به خبرنگار تیتریک، گفت: ارائه خدمات امدادگری از جمله توزیع اغذیه، امکانات و... ابتدایی ترین کمکی بود که توسط بهزیستی سرپل ذهاب به زلزله زدگان صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

بهمن بوچانی افزود: در ادامه اسکان اضطراری توسط حلال احمر در قالب ارائه چادر انجام شد و توزیع کانکس برای اسکان موقت اقدام دیگری بود که توسط بهزیستی های سراسر کشور و خیرین در دستور کار قرار گرفت.

,

وی اظهار داشت: بخش عمده ای از مددجویان در داخل کانکس اسکان موقت داده شدند و به واسطه اسکان دائم یا همان ساخت واحدهای مسکونی با بنیاد مسکن و بسیج سازندگی تفاهم نامه ای منعقد شد.

,

بوچانی تصریح کرد: بسیج سازندگی البرز ساخت 19 واحد مسکونی در روستاها را آغاز کرد که در حال حاضر 4 واحد از این تعداد برای تکمیل و تحویل آن به خانواده های مددجو باقی مانده است.

,

وی گفت: 30 میلیون تومان وام بنیاد مسکن به علاوه 5 میلیون کمک بلاعوض به زلزله زدگان روستایی و 40 میلیون تومان به وام بنیاد مسکن به همراه 10 میلیون تومان کمک بلاعوض به زلزله زده های شهری اختصاص یافت.

,

بوچانی افزود: 14 کودک که پدر و مادر خود را در زلزله از دست داده بودند برای ارائه خدمات توسط بهزیستی، شناسایی شدند و بری افراد ضایعه نخاعی، قطع عضو و ... پرونده تشکیل شد.

,

وی اظهار داشت: برای آن دسته از افرادی که نیاز به کاردرمانی، گفتار درمانی و فیزیوتراپی داشتند خدماتی توسط بهزیستی صورت گرفت و مهدکودک ها در کانکس جانمایی شدند تا فعالیت مهدهای کودک متوقف نشود.

,

مدیر بهزیستی شهرستان سرپل ذهای در خاتمه خاطرنشان داشت: با اشاره به اینکه 9 کانکس مهد در شهر و 7 کانکس مهد در روستا راه اندازی شد، تصریح کرد: هیچ کمکی تا کنون از طرف سلبریتی ها به بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب در زمینه ساخت مسکن و ...صورت نگرفته است و هیچگونه تعاملی با ما نداشته اند.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه