اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان:

توقیف محموله قاچاق شوینده خارجی در زنجان/ ۴۵۰ کیلوگرم گوشت فاسد از یک واحد صنفی در زنجان کشف شد

توقیف محموله قاچاق شوینده خارجی در زنجان/ ۴۵۰ کیلوگرم گوشت فاسد از یک واحد صنفی در زنجان کشف شد
فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی بیش از 6 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی در زنجان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تاکید بر مبارزه با قاچاق کالا در استان زنجان اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی ماموران پلیس آگاهی استان زنجان موفق شدند یک انبار را شناسایی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از شناسایی در بازرسی از این انبار 85 هزارو 863 عدد انواع مواد شوینده خارجی قاچاق ، را کشف کردند.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالاهای کشف شده بیش از 6 میلیارد ریال است، گفت :متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

,

سردار آزادی افزود: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و این فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد.

,

کشف 450 کیلو گرم گوشت فاسد در زنجان

, کشف 450 کیلو گرم گوشت فاسد در زنجان,

وی در ادامه از کشف بیش از 450 کیلوگرم گوشت فاسد و تاریخ گذشته قبل از توزیع در بازار توسط ماموران پلیس اماکن خبرداد.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان بیان کرد: ماموران پلیس اماکن عمومی استان زنجان با اقدامات فنی و پلیسی از محل نگهداری و توزیع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته توسط متصدی یک واحد صنفی پخش مواد غذایی مطلع شدند.

,

وی خاطر نشان کرد: ماموران پس از اطمینان از وجود مواد غذایی فاسد در این واحد صنفی با هماهنگی مقام قضایی برای بررسی دقیق به محل مذکور اعزام شدند .

,

این مقام انتظامی با اشاره به اخذ حکم ورود و انجام بازرسی دقیق از این محل اظهار داشت: ماموران در بازرسی از محل بیش از 450 کیلو گرم گوشت فاسد و تاریخ گذشته کشف کردند.

,

وی با تاکید بر اینکه بر اساس نظر کارشناس دامپزشکی گوشت های کشف شده فاسد است تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه