اخبار داغ

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس:

حذف دلار راهکار خوبی برای برون‎رفت از تحریم‎ها است/ قطعا نمایندگان از طرح حذف دلار حمایت خواهند کرد

حذف دلار راهکار خوبی برای برون‎رفت از تحریم‎ها است/ قطعا نمایندگان از طرح حذف دلار حمایت خواهند کرد
نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حذف دلار راهکار خوبی است که بسیاری از کشورها در حال انجام آن هستند که می توان از آن برای برون رفت از تحریم های ظالمانه آمریکا استفاده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر آزاد، علیرضا ابراهیمی نماینده مردم شریف رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح حذف دلار از معاملات بین المللی کشور اظهار کرد: حذف دلار راهکار خوبی است که بسیاری از کشورها مانند چین، ترکیه و روسیه در حال انجام آن هستند و می توان از آن برای برون رفت از تحریم های ظالمانه آمریکا استفاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر آزاد,

وی افزود: این طرح هنوز به صحن مجلس نیامده است و فعلا در مرحله جمع امضاء می باشد، اما اگر به صحن بیاید، قطعا نمایندگان از آن حمایت خواهند کرد.

,

ابراهیمی خاطرنشان کرد: آمریکا فکر می کرد که در تحریم ایران به اجماع جهانی دست یافته است، اما مشاهده نمودید در خرید نفت از ایران کشورهایی همچون یونان، ایتالیا، هند، ترکیه، کره جنوبی و ... از این تحریم مستثنی شدند.

,

نماینده مردم آزادشهر و رامیان تصریح کرد: با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و الحمدلله با وفاقی که بین قوای سه گانه و نهادهای مختلف برای مقابله با تحریم های آمریکا وجود دارد و با وحدت و انسجام مسئولین و مردم، اعتقاد دارم از این جنگ رسانه ای و اقتصادی نیز به سلامت عبور خواهیم کرد.

,

وی در رابطه به راهکارهای عبور از تحریم گفت: علاوه بر حذف دلار از معاملات بین المللی، همکاری های دو جانبه با کشورها و بخصوص کشورهای همسایه، راهکار دیگری برای گذر از تحریم ها می باشد و این همکاری با وزارت خارجه‌ای فعال و تعاملی ایجاد خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه