اخبار داغ

بازی کثیف روباه پیر با مردم یمن

بازی کثیف روباه پیر با مردم یمن
انگلستان همچنان به فروش سلاح به عربستان سعودی ادامه می دهد و عربستان نیز با این سلاح ها یمن را بمباران می کند، تأمین مواد غذایی حیاتی را قطع می کند، بیمارستان ها و خانه ها را نابود کرده و برنامه های کمک مالی مالیات دهندگان انگلیس را مورد هدف قرار می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از"تیتریک"؛ ایندیپندنت با بیان اینکه بمباران ها از سوی عربستان به حمایت انگلستان، کمک های انگلیس در یمن را از بین می برد، نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, ایندیپندنت,
 
,
هنگامی که دولت انگلستان در رابطه با توقف فروش تسلیحات به ریاض تحت فشار است، پروژه های کمک مالی سازمان آکسفام، یکی از بزرگترین سازمان ‌های بین ‌المللی امدادرسانی، در یمن طی حملات هوایی ائتلاف به رهبری عربستان سعودی آسیب دید.
,
 
,
بازی سیاسی کثیف انگلستان مکار با مردم یمن
, بازی سیاسی کثیف انگلستان مکار با مردم یمن,
 
,
یک مرکز حیاتی درمان وبا در Abs واقع در استان حجه که توسط اطلاعات انگلیس پشتیبانی می شد، علیرغم اینکه مکانش گزارش شده بود، در ماه ژوئن بیش از 12 بار از سوی متحد سعودی مورد حمله قرار گرفت.
,
 
,
دو ماه پیش از آن، حملات هوایی ائتلاف به شدت به سیستم آبرسانی تحت حمایت آکسفام که برای 6000 نفر آب فراهم می کرد، آسیب رساند.
,
 
,
بازی سیاسی کثیف انگلستان مکار با مردم یمن
, بازی سیاسی کثیف انگلستان مکار با مردم یمن,
 
,
مؤسسه خیریه آکسفام که از سوی انگلیس حمایت و توسط اروپا تأمین مالی می شود، اخبار را پس از آنکه دینا المامون از مدیران آکسفام به کمیته توسعه بین المللی گفت که کمک های انگلیس بمباران شده، فاش کرد.
,
 
,
تونی پِرس (Toni Pearce) وکیل آکسفام، با اشاره به اینکه جنگ سه ساله منجر به بزرگترین بحران بشری شده و یمن را به آستانه قحطی کشانده، سیاست انگلیس در برابر یمن را غیرمسئولانه و نامتجانس خواند.
,
 
,
او گفت: "از یک سو، کمک های انگلستان یک شاهراه حیاتی است، اما از سویی دیگر، بمب های انگلیسی به پیشبرد جنگ کمک می کند و به طور هفتگی منجر به از بین رفتن بی شماری از زندگی ها و دست و پنجه نرم کردن یمنی ها با بیماری و گرسنگی می شود."
,
 
,
پِرس افزود: "انگلستان همچنان به فروش سلاح به عربستان سعودی ادامه می دهد و عربستان نیز با این سلاح ها یمن را بمباران می کند، تأمین مواد غذایی حیاتی را قطع می کند، بیمارستان ها و خانه ها را نابود کرده و برنامه های کمک مالی مالیات دهندگان انگلیس را مورد هدف قرار می دهد."
,
 
,
اداره توسعه بین المللی انگلیس در ماه ژوئن سال 2015 گزارش داد که هواپیماهای جنگی ائتلاف، انبار کمک های مالی انگلیس را طی یک حمله هوایی تخریب کرد. این اداره در مورد پروژه های اخیری که نابود شد، اظهار نظر نکرد.
,
 
,
از زمانی که عربستان سعودی و متحدان خلیج فارس آن در سال 2015 بمباران یمن را آغاز کردند، انگلستان حدود 3.87 میلیارد یورو به ریاض سلاح فروخته است.
,
 
,
بازی سیاسی کثیف انگلستان مکار با مردم یمن
, بازی سیاسی کثیف انگلستان مکار با مردم یمن,
 
,
این هفته پزشکان بدون مرز گفتند که از سال 2015 تاکنون، امکانات بهداشتی آنها 5 بار مورد هدف شلیک ائتلاف عربستان قرار گرفته است که در پی آن 21 نفر از بیماران و کارکنان کشته و 33 نفر دیگر زخمی شدند.
,
 
,
 
,
معصومه میرحسینی
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه