اخبار داغ

جانشین شورای هماهنگی ترافیک کاشمر:

تردد وسایل نقلیه در جاده کاشمر به ریوش در ۲۸ صفر ممنوع است

تردد وسایل نقلیه در جاده کاشمر به ریوش در ۲۸ صفر ممنوع است
جانشین شورای هماهنگی ترافیک کاشمر از محمدودیتهای ترافیکی در سالروز رحلت جانسوز نبی اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) در محور کاشمر- ریوش خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مهدی برامکی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 28صفر سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص)وامام حسن مجتبی (ع)  خیل عظیم مشتاقان و عزاداران بخش کوهسرخ در غالب کاروان های پیاده به امام زاده سید مرتضی (ع) عزیمت خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای تسهیل تردد زائرین پیاده هیئت های مذهبی کوهسرخ و بر اساس مصوبه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان تردد کلیه وسایل نقلیه سبک وسنگین از ساعت 5 صبح الی 14 ظهر روز چهارشنبه 16 آبان ماه  سالروز رحلت حضرت رسول اکرم و امام حسن مجتبی (ع) در محور کاشمر به ریوش ممنوع می باشد.

,

جانشین شورای هماهنگی ترافیک شهرستان کاشمر افزود: در راستای تامین امنیت زائرین پیاده تردد کلیه وسایل نقلیه سبک و سنگین در محور کاشمر به ریوش از ساعت 5 صبح روز چهارشنبه 16آبان ماه  تا ساعت 15 و تردد وسایل نقلیه سنگین وموتورسیکلت از ساعت 5 صبح تا 15 از ریوش به کاشمر ممنوع خواهد بود و پلیس راه با متخلفین برخورد خواهد کرد.

,

وی همچنین تصریح کرد: در صورت لزوم محدودیت های ترافیکی  در روز پنج شنبه 29صفر همزمان با سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) در این محور اعمال خواهد شد.

,

برامکی در ادامه اذعان کرد: همه ساله عزاداران برای عرض ارادت به اهل بیت ائمه اطهار از بخش کوهسرخ پیاده از شهر ریوش و روستاهای اطراف در سالروز رحلت حضرت رسول به آستانه متبرکه امام زاده اعظم سید مرتضی عزیمت می کنند و امسال هم در این روز عزیز برنامه ریزی شده است تا با پذیرایی از این زائرین عزیز بتوانیم زمینه بهره مندی بیشتر از فضای معنوی را فراهم کنیم.

,

وی با بیان اینکه براساس مصوبه شورای هماهنگی ترافیک برپایی ایستگاه صلواتی در ضلع غربی بولوار سید مرتضی(ع) ممنوع است، عنوان کرد: همشهریانی که قصد برپایی ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از زائرین را دارند باید از اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای ، پلیس راه و فرماندهی انتظامی کاشمر مجوز لازم را اخذ کنند.

,

معاون برنامه ریزی وعمرانی فرمانداری کاشمر با اشاره  به اینکه در سالروز رحلت حضرت رسول و همچنین شهادت امام رضا (ع)هیاتهای مذهبی در امام زاده سید مرتضی (ع) حضور خواهند داشت، تشریح کرد: همشهریانی که قصد حضور در مراسم عزاداری امام زاده سید مرتضی را دارند به منظور سهولت در تردد از مسیر بولوار شهید صادقی به امام زاده سید مرتضی عزیمت کنند و همچنین جهت سهولت در تردد وسایل نقلیه لاین کندرو ضلع غربی بلوار سید مرتضی توسط شهرداری تسطیح و آماده سازی شده است .

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه