اخبار داغ

جریان غربگرا و وادادگی فرهنگی و سیاسی

جریان غربگرا و وادادگی فرهنگی و سیاسی
محمد جواد ظریف در صحن مجلس گفت: ما FATF را تصویب می کنیم تا بهانه‌ای برای آمریکا نباشد وگرنه نه من و نه رئیس جمهور تضمین می کنیم که ما از تحریم ها خارج شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از انقلاب نیوز ،آیا ما منافع ملی خود همچون هسته‌ای که آن را بتون کردیم، برای رفع بهانه آمریکا از تحریم ایران نابود کنیم؟ ما باید تهمت بی دلیل حامی تروریسم هستیم، را قبول کنیم؟ آیا باید برای از بین بردن بهانه امریکا، صنعت دفاعی و موشکی خود را نابود کنیم؟ چرا باید مکتب زندگی حسینی را به کودکان خود آموزش ندهیم، آیا درس کربلا خشونت را یاد می‌دهد؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز ,

در سند 2030 چه چیزی وجود دارد که دفاع از وطن را با فداکاری همچون حسین فهمیده از کتاب‌های درسی حذف می‌شود اما آموزش مسئل جنسی به کودک شش و هفت ساله خوب است؟  تا کی جریان غرب‌گرا به بهانه رفع تحریم‌های آمریکا باید زیرساخت‌های ملی دفاعی فرهنگی دینی کشور را به آمریکا و غرب تقدیم کند؟

,

پس از تصویب FATF در مجلس برای رفع بهانه تحریم اقتصادی در روزنامه جمهوری اسلامی ایران همانند تصویب برجام مدعی شد: «تصویب این لایحه نقش مهمی در روند کاهش نرخ ارز دارد، زیرا دلار ارز مبادله‌ای بین‌المللی است و تصویب آن بر تعادل دلار تاثیر می‌گذارد.» به خاطر داریم که در شب تصویب برجام افرادی برای ابراز شادی این قراداد ننگین اسکناس هزار تومانی به همراه یک دلار در دست گرفته و مدعی بودند که از فردا دلار هزار تومان می‌شود.

,

در روزنامه شرق تصویب FATF راهی برای برقراری ارتباط با جهان می‌داند، به نظر این روزنامه منظور از کل جهان آمریکا است و تعریف غلط از تروریست تایید می‌کند که امکان دارد گروه‌های مقاومت هم جزء گروه‌های تروریستی قرار گیرند که باید برای آن فکری کرد. با گفته این روزنامه جبهه مقاومت تروریست حساب می‌شود.

,

اما مگر آقای روحانی در رابطه با تصویب برجام در تاریخ 26 اسفند 94 نگفت: ما در سال 95 بهاری را آغاز می‌کنیم که در آن بانکها و بیمه‌های ما تحریم نیستند و می‌توانیم با کشورهای مختلف تجارت داشته باشیم و سرمایه‌گذاری‌ها در کشور ما آغاز شده و قراردادهای بسیار مهمی در سطوح مختلف با کشورهای دنیا به امضا رسیده است.

,

با این اوصاف چرا باید بهانه‌های آمریکا را باید قبول کنیم، مگر آقای روحانی در روز اجرای برجام نگفت: قطعنامه‌های ظالمانه علیه ملت ایران، لغو گردید؛ طومار تحریم درهم پیچیده شد، حقوق هسته‌ای ایران تثبیت گردید و اقتصاد ایران در مدار اقتصاد جهانی قرار گرفت. می‌دانم در طول سال‌های تحریم و فشار بر شما چه گذشته است. اما اکنون که زنجیرهای تحریم از پای اقتصاد ایران گسسته شده و عزت و استقلال کشور نمایان گشته است، اکنون زمان ساختن و بالیدن است.

,

بر اساس قرائن این جریان غرب‌گرا که حتی به منتقدین و مخالفین خود توهین کرده و به آنها بی شناسنامه، بی عقل، عصر حجری و... گفته‌‎اند. مرحوم هاشمی رفسنجانی در 26 شهریور 1394دیدار با دبیران و روسای انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه های سراسر کشور گفت: اگر بخواهند نظر موافق و مخالف خود را تا انتخابات اسفند ماه، ادامه دهند، مردم می فهمند و با حضوری مشابه انتخابات 92، درس بزرگی به افراطی‌ها می‌دهند.

,

درس بزرگی که امروز ما از برجام و بعد از آن قانون معاهدات مالی می‌توانیم بگیریم، همان اتفاق بزرگ نفوذ در قامت سیاسی کشور است. چرا باید صبر کرد تا ببینیم که دیپلماسی سازش با لودر تخریب از روی محور مقاومت عبور کند و سیاست را برای مصلحت اندیشی‌های غرب‌گرایانه به بازی گرفته‌اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه