اخبار داغ

نماینده اصلاح طلب:

مردم در۱۳ آبان به وظیفه خود عمل کردند حالا نوبت مسئولان است

مردم در۱۳ آبان به وظیفه خود عمل کردند حالا نوبت مسئولان است
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: پیام راهپیمایی 13 آبان امسال بسیار مهم بود راهپیمایی 13 آبان امسال نشان داد اگر قرار است آمریکا همچنان تحریم و تهدید کند مردم و مسئولین کشور پای کار هستند و اجازه سوء استفاده به دشمن را نمی دهند، مشکلات اقتصادی و معیشت و بیکاری ، تورم و گرانی وجود دارد که مسئولین باید تلاش کنند این مشکلات حل شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  منوچهر جمالی نماینده اصلاح طلب مجلس  شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار انقلاب نیوز اظهار داشت: در راهپیمایی 13 آبان  حضور داشتم دیگر نمایندگان مجلس هم در این راهپیمایی حضور داشتند حضور مردم بسیار خوب و مؤثر بود این حضور بسیار معنی دار بود امسال انگیزه حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان بیشتر شده بود.

وی گفت: مشکلات اقتصادی وجود دارد تحریم  شده ایم و مردم هم مشکلات زیادی دارند اما صبر و مقاومت می کنند ، مردم نشان دادند با وجود مشکلات به آرمان های انقلاب پایبند هستند ، مسئولین باید با دقت نظر و دقت عمل خودشان مشکلات مردم را کمتر کنند تا مردم زندگی راحت تری داشته باشند.

عضو فراکسیون امید مجلس افزود: پیام راهپیمایی 13 آبان امسال بسیار مهم بود  راهپیمایی 13 آبان امسال نشان داد اگر قرار است آمریکا همچنان تحریم و تهدید کند مردم و مسئولین کشور پای کار هستند و اجازه سوء استفاده به دشمن را نمی دهند، مشکلات اقتصادی و معیشت و بیکاری ، تورم و گرانی وجود دارد که مسئولین باید تلاش کنند این مشکلات حل شود راه حل بخش اعظم این مشکلاتی داخلی است و مسئولین باید این مشکلات را حل کنند مشکلات را باید در داخل و باید کمک هم پشت سر بگذاریم.

جمالی بیان داشت: جوانان در این راهپیمایی حضور خاص و پرانگیزه ای  داشتند قشر دانشجو و دانش آموزان حضور پررنگی داشتند،  باید مسئولین تلاش کنند مشکلات جوانان برطرف شود، حضور جوانان در راهپیمایی 13 آبان این است که می توانیم با تکیه بر جوانان ایران آبادتر داشته باشیم.

نماینده اصلاح طلب مجلس خاطرنشان کرد: آمریکا با کل نظام جمهوری اسلامی مشکل  دارد و بیشترین مخالفت و دشمنی آمریکا با مردم ایران است، آمریکا می خواهد کل نظام جمهوری اسلامی ایران نباشد، دولت ها هم برایش فرقی نمی کند آمریکا  با همه ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران مخالف است.

وی تصریح کرد: این که تصور شود اگر 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی وجود نداشت وضعیت بهتری داشتیم درست نیست، مردم ایران بر اساس اعتقادات خودشان عمل می کنند اعتقادات مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران با اعتقادات استکبار و در صدر آن آمریکا متفاوت است اگر 13 آبان هم نبود باز دشمنی آمریکا ادامه داشت اما 13 آبان نشان داد مردم ایران در برابر استکبار و زورگویی مقاومت می کنند.

جمالی با تأکید بر اینکه عزت مردم ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در جامعه جهانی افزایش پیدا کرده است گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خودمان برای خودمان تصمیم گیری می کنیم با حضور در انتخابات مردم سرنوشت خود و کشور را مشخص می کنند این مسئله بسیار ارزشمند است اما قبل از پیروزی انقلاب این طور نبوده است.

وی مجلس  گفت: هر یک از ارکان و نهادهای نظام را که مشاهده می کنیم نقش مردم در آن به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم دیده می شود این یعنی مردم برای مملکت خودشان و کشور خودشان تصمیم گیری می کنند.

جمالی در پایان خاطرنشان کرد: با برطرف شدن مشکلاتی که در کشور وجود دارد جایگاه ایران در جهان رتبه ممتازتری هم خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه