اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

هدف اصلی استکبار جهانی از ایجاد داعش مقابله با ایران بود/ ما در مقابل داعش ایستادیم که جنگ به داخل ایران کشیده نشود

هدف اصلی استکبار جهانی از ایجاد داعش مقابله با ایران بود/ ما در مقابل داعش ایستادیم که جنگ به داخل ایران کشیده نشود
رئیس مجمع نمایندگان استان بابیان اینکه هدف اصلی استکبار جهانی از ایجاد داعش و گروهک‌های تکفیری در منطقه خاورمیانه، مقابله با جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: ما در مقابل داعش ایستادیم که جنگ به داخل ایران کشیده نشود و جنایاتی که در عراق و سوریه داشتند، در داخل ایران رخ ندهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی پیش از ظهر امروز در مراسم چهلمین روز شهادت محمدطاها اقدامی، کوچک‌ترین شهید حادثه تروریستی اهواز در حسینیه سیدالشهدا ارتش بابیان اینکه داعشیان در حادثه تروریستی اهواز در کمال ناجوانمردانی تعداد زیادی از عزیزان ما را از نیروهای مسلح، خانواده‌هایشان و مردم بی‌دفاع به شهادت رساندند، اظهار کرد: نیروهای نظامی، انتظامی و مردم در این جلسه برای تبریک و تسلیت به خانواده این شهید حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: این شهید که در سن چهارسالگی به شهادت رسید نیاز به طلب مغفرت ما ندارد و هرچند شهدا طبق آیات قرآن کریم و روایاتی از معصومین (ع)، با اولین قطره خونی که از آن‌ها روی زمین می‌ریزد جمیع گناهانشان را خداوند می‌بخشد و آماده‌ایم که از این شهید درخواست کنیم که فردای قیامت دست ما را بگیرد.

,

وی با اشاره به اینکه در زمان جنگ تحمیلی و اکنون تعداد زیادی از بهترین جوانان ما در مقابل دشمنان از خدا بی‌خبر، از کشور دفاع کردند و می‌کنند، افزود: در زمان جنگ یک سری حرف‌های ناروایی گفته می‌شد که به علت حقوق و مزایا در جنگ شرکت می‌کنند و در همین زمان هم این‌گونه صحبت‌های ناحق عنوان می‌شود.

,

موسوی لارگانی بیان کرد: این شهید چهارساله چه‌کاری در دنیا می‌توانست انجام دهند که این‌گونه نامش در تاریخ جمهوری اسلامی ایران جاودانه شو؟ شهدایی مانند شهید حججی برای دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) از جان خود گذشتند و این‌گونه در دل‌ها و  قلب‌های نه‌تنها ملت ایران بلکه تمام ملت های دنیا جای گرفتند.

,

وی با تأکید بر اینکه کسانی که ادعا می‌کردند که قرار است حکومت سراسر کشورهای اسلامی را تشکیل دهیم، الآن کجا هستند، خاطرنشان کرد: جوانان ما با حضور در عراق و سوریه این حرکتی که قرار بود اسلام را به‌عنوان تروریست معرفی کند، در نطفه خفه کردند.

,

نماینده مردم فلاورجان در مجلس ادامه داد: علی‌رغم اینکه استکبار جهانی پشتوانه مالی و تجهیزاتی این‌ها بودند اما جوانان ما اجازه تحرک به این داعشیان را ندادند.

,

وی بابیان اینکه هدف اصلی استکبار جهانی از ایجاد داعش و گروهک‌های تکفیری در منطقه خاورمیانه، مقابله با جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: ما در مقابل داعش ایستادیم که جنگ به داخل ایران کشیده نشود و جنایاتی که در عراق و سوریه داشتند، در داخل ایران رخ ندهد.

,

موسوی لارگانی اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهور اسلامی ایران پیشرفت‌های زیادی در بحث دفاع از کشور داشتند و اخیراً از هواپیمای جنگنده‌ای رونمایی شد که باعث عزت افتخار ملت شریف ایران است و قدرت دفاعی ما را دوچندان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه