اخبار داغ

رئیس اداره راهدای و حمل و نقل جاده ای شهرستان لنده:

آمادگی ۱۰۰درصدی دستگاه های راهدای جهت بازگشایی مسیرهای روستایی/عدم تخصیص اعتبارات لازم جهت امورات اجرایی

آمادگی ۱۰۰درصدی دستگاه های راهدای جهت بازگشایی مسیرهای روستایی/عدم تخصیص اعتبارات لازم جهت امورات اجرایی
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان لنده از آمادگی 100درصدی دستگاه های راهداری این شهرستان جهت بازگشایی راه های روستایی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرلنده، با اشاره به بارش نزولات آسمانی و تشدید این بارندگی ها با توجه به اعلام سازمان هواشناسی گفت: دستگاه های راهداری سنگین اعم از لودر، گریدر و کشیک راهداری شهرستان لنده به منظور رفع و بازگشایی سریع مسیرهای روستایی در صورت انسداد در امادگی کامل به سر می برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

وی افزود: راه های روستایی تا قبل از این بارندگی های بازگشایی و دیواره حفاظتی در کنار جاده ها نیز ایجاد شده است که در این خصوص اقدامات لازم صورت گرفته است.

,

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان لنده تصریح کرد: یکی از چالش های اساسی در مسیر جاده های ارتباطی روستایی عبور دره های فصلی و طغیان سیلاب است که این موضوع باعث تخریب و خالی شدن زیر پایه های پل های در مسیرهای روستایی می شود.

,

وی تاکیدکرد: متاسفانه در طی این دوسال اعتباری چندانی جهت رفع مشکلات جاده های روستایی به خصوص ابنیه فنی تخصیص داده نشد که این عدم تخصیص شاید در آینده مشکل ساز شود.

,

اسماعیلی اظهارکرد: در حال حاضر تمام مسیر های روستایی 100درصد بازگشایی و عملیات راهداری روی آنان انجام شده است و در صورت هرگونه مشکلی نیز نیروهای اداره راهداری سریعاً آماده برطرف کردن انسداد راه ها هستند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه