اخبار داغ

برای نخستین بار؛

اکران فیلم « روایت لیلا» در بشاگرد

اکران فیلم « روایت لیلا» در بشاگرد
فرمانده گردان بیت المقدس سپاه ناحیه بشاگرد گفت: تله فیلم « روایت لیلا» که برای نخستین بار و با استفاده از هنرمندان بومی تصویر برداری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی زارعی، فرمانده گردان بیت المقدس سپاه ناحیه بشاگرد در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به ساخت تله فیلم « روایت لیلا»، اظهار کرد: این تله فیلم برای نخستین بار و به صورت کامل در بشاگرد ساخته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده گردان بیت المقدس سپاه ناحیه بشاگرد افزود: تمام تدارکات و عوامل پشتیبانی و حتی بازیگر های این فیلم از مردم بومی بشاگرد بوده اند.

,

زارعی به بیان مضوع این فیلم پرداخت و گفت: « روایت لیلا» داستان دختری است که به زیارت امام غریب دعوت می شود در حالی که شرایط محیطی برای رفتن به زیارت برایش دشوار خواهد شد.

,

وی افزود: این فیلم با هماهنگی سپاه استان هرمزگان و سپاه ناحیه بشاگرد و به همت مؤسسه جهادی شهید رحیمی مشهد ساخته و آماده اکران است.

,

فرمانده گردان بیت المقدس سپاه ناحیه بشاگرد  یاد آور شد: عوامل اجرایی این فیلم از جمله کارگردان و تهیه کننده در سطح حرفه ای و کشوری می باشند که در آن از بازیگران و استعداد های بومی بهره گرفته شده است.

,

زارعی با بیان اینکه این اتفاق برای نخستین بار در بشاگرد افتاده است، گفت: قبل از این فقط یک فیلم در خصوص زندگی نامه عبدالله والی رئیس سابق کمیته امداد بشاگرد و مؤسس گروه های جهادی در این منطقه ساخته شده بود که بازیگران آن غیر بومی و اکثر صحنه های آن در خارج از این شهرستان تصویر برداری شده بود.

,

وی اظهار کرد: برای اولین بار این فیلم در روستای چوخون بخش مرکزی شهرستان بشاگرد با حضور جمعی از مسئولان و ارگان های دولتی و انتظامی اکران خواهد شد.

,

فرمانده گردان بیت المقدس سپاه ناحیه بشاگرد، ادامه داد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است این فیلم در شبکه های ملی و استانی هم پخش شود.

,

زارعی به بیان ضعف زیر ساخت های لازم برای انجا چنین امور فرهنگی اشاره و تصریح کرد: شهرستان بشاگرد از بابت نیروی انسانی و استعداد هیچ مشکلی در این زمینه نداشته اما از بابت وجود امکانات لازم، مشکلات عدیده ای وجود داشته که نیاز به نگاه مسئولان و هنر دوستان این منطقه دارد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: این فیلم که در خصوص موهبت های امام رضا (ع) است در سالروز شهادت این بزرگوار اکران خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه