اخبار داغ

همایش همبستگی و اتحاد عشایر سردشت برگزار شد

همایش همبستگی و اتحاد عشایر سردشت برگزار شد
همایش همبستگی و اتحاد عشایر و طوایف به همت سپاه سردشت و در مسجد سیداحمد خمینی این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت روز چهارشنبه در این مراسم با اشاره به نقش عشایر و طوایف در روند پیروزی های انقلاب اسلامی افزود: عشایر در راستای بسترسازی گفتمان انقلاب اسلامی نقش بسزایی را در جامعه ایفا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

سرهنگ جبار فصاحت بیان کرد: دشمنان با ابزارهای تبلیغاتی که در دست دارند همواره در برهم زدن اتحاد و همبستگی عشایر و طوایف تلاش می کنند اما آنها در کنار مسوولان و فرزندان انقلابی خود در مقابل مکر و حیله ها مانند کوه ایستادگی کرده و اتحاد خود را از دست نمی دهند.

,

وی گفت: ملت مسلمان ایران با انسجام و اتحاد خود انقلاب اسلامی را رقم زدند و امروزه هم برای حفظ آن نیاز به وحدت و یکدلی همه اقشار ملت بیشتر از هر زمان دیگری احساس شده و ضرورت دارد.

,

سرهنگ فصاحت با قدردانی از حضور باشکوه اقشار مختلف مردم شهرستان سردشت در راهپیمایی ۱۳ آبان تصریح کرد: در سالی که با عنوان چهل سالگی انقلاب اسلامی شناخته شده، شاهد هستیم که آمریکایی‌ها در ادامه سیاست خصمانه خود علیه مردم ایران تحریم‌های ظالمانه‌ای را علیه ملت ایران وضع کرده و ما در راهپیمایی ۱۳ ابان با سر دادن شعار هیهات مناالذله بار دیگر تاکید کردیم که ملت ایران همچنان ایستاده است، زیر بار ذلت نمی‌رود و بر موضوع استقلال و آزادی خود تاکید دارد.

,

بر اساس گزارش بُلفَت، ۳۰ نفر از شهدای شهرستان سردشت از عشایر و طوایف هستند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه