اخبار داغ

در مراسم رونمایی از تقویم کاری موسسه پرسشگران ایرانیان در حوزه کودک و نوجوان مطرح شد؛

اولین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان استان کرمان در رفسنجان برگزار می شود/تصاویر

اولین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان استان کرمان در رفسنجان برگزار می شود/تصاویر
مسئول موسسه پرسشگران ایرانیان در حوزه کودک و نوجوان گفت : موضوع کاری خود را از نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان آغاز خواهیم کرد و اولین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان استان کرمان را در رفسنجان برگزار خواهیم کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ عباسی دخت رفسنجانی عصر روز گذشته در مراسم رونمایی از تقویم کاری موسسه پرسشگران ایرانیان در حوزه کودک و نوجوان در مجتمع افصح هجری رفسنجان اظهار داشت: ده سال است که در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مسئول موسسه پرسشگران رفسنجان تصریح کرد :موضوع کاری خود را از نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان آغاز خواهیم کرد و نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان استان کرمان را در رفسنجان برگزار خواهیم کرد .

,

, ,


وی افزود :این نمایشگاه اولین نمایشگاه تخصصی در حوزه کودک و نوجوان در استان کرمان است و همچنین برگزاری نمایشگاه تخصصی اسباب بازیها و جشنواره پسته گویی وطرح آموزشی جایزه از دیگر فعالیتهای این موسسه خواهد بود.

,
,

 

,


عباسی عنوان داشت:طرح ماکت های هویت تاریخی در نقاط رفسنجان با همت شهرداری برگزار می شود .

,
,


وی تاکید داشت :موسسه پرسشگران ایرانیان در حوزه کودک و نوجوان کاملا خصوصی و بدون هیچ وابستگی به ارگانی در حوزه کودک و نوجوان فعالیت دارد.

,
,


مسئول موسسه پرسشگران رفسنجان گفت :مهم این است که رسالت خود را انجام دهیم و از همه پتانسیل های کودک در رفسنجان استفاده خواهیم کرد .

,
,


وی با بیان اینکه رفسنجان شهری با پتانسیل های فوق العاده است گفت :شهید وجدانی افتخار شهرستان رفسنجان است باید بیشتر به این شهید بهاء داده شود .

,
,


عباسی بیان داشت :این فرصتی است برای ما که از پتانسیل های شهر استفاده کنیم .

,
,


وی با اشاره به اینکه ما می توانیم هر هفته تئاتر در رفسنجان داشته باشیم گفت :با کمک اداره ارشاد و شهرداری شاهد موفقیت های خوبی در این زمینه در شهرستان خواهیم بود.

,
,

  

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه