اخبار داغ

به علت وقوع بارندگی و لغزندگی جاده؛

تصادف خودروها در محورهای مواصلاتی قزوین 42مجروح برجای گذاشت

تصادف خودروها در محورهای مواصلاتی قزوین 42مجروح برجای گذاشت
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: این تصادف‌ها، تلفات جانی نداشت، اما خساراتی به خودرو‌ها وارد شده و ۱۱ کروکی تصادف توسط کارشناسان پلیس راه ترسیم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ با ورود سامانه بارشی و سرمازا از صبح روز گذشته به استان قزوین شاهد آغاز بارش برق و باران در مناطق کوهستانی استان بودیم که با افزایش بارش‌ها از عصر روز گذشته متاسفانه لغزندگی جاده عامل وقوع چندین تصادف در سطح محورهای مواصلاتی استان قزوین شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


سخنگوی اورژانس کشور در این باره گفت: در یک تصادف زنجیره‌ای ۲۵ خودرو در محور قدیم قزوین - تاکستان - سه راه چوبیندر در ساعت ۱۷:۳۷ باهم برخورد کردند. 

وی افزود: ۱۶ نفر در این حادثه مصدوم شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

پیمان نامدار درباره وقوع چندین تصادف در محورهای مواصلاتی استان قزوین اذعان کرد: ساعت ۱۷.۳۷ دقیقه سه شنبه از وقوع چند فقره تصادف در محور قدیم قزوین به زنجان مطلع شدیم که بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین ابراز کرد: برای اطمینان از وضعیت سلامت مجروحان تعداد ۳۴ نفر از مصدومان که به صورت سطحی مصدوم شده بودند به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند. 

نامداری عنوان کرد: در ساعت ۱۸.۲۰ دقیقه هم ۱۰ خودروی دیگر در محور اتوبان قزوین به زنجان با یکدیگر برخورد کردند که 8 مصدوم برجای گذاشت. 

برخورد چندین دستگاه و ترسیم 11 کروکی
سرهنگ بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: تصادف خودروها، در این محور زنجیره‌ای نیست و خودرو‌ها به فاصله ۲۰۰ تا ۳۰۰ متر از یکدیگر با هم برخورد کرده اند. 

وی افزود: علت این تصادفات که حوالی چوبیندر رخ داده، بی توجهی به جلو در جاده لغزنده بوده است. 

رئیس پلیس راه استان اضافه کرد: ماموران پلیس در حال مدیریت ترافیک در محل تصادف و عادی سازی ترافیک هستند. 

وی تصریح کرد: این تصادف‌ها، تلفات جانی نداشت، اما خساراتی به خودرو‌ها وارد شده و ۱۱ کروکی تصادف توسط کارشناسان پلیس راه ترسیم شده است.

این مسئول از رانندگان درخواست کرد: در شرایط بارانی و برفی به دلیل لغزنده بوده جاده‌ها ضمن رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی با احتیاط کامل حرکت کرده و از سرعت و سبقت غیرمجاز جدا خودداری کنند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, برخورد چندین دستگاه و ترسیم 11 کروکی,
,  صبح قزوین,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه