اخبار داغ

مراسم عزاداری رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در لرستان +تصاویر

مراسم عزاداری رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در لرستان +تصاویر
مراسم عزاداری رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور مردم، مسئولین و هیئات مذهبی شهرستان خرم آباد در محل حوزه کمالیه این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک مراسم عزاداری رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور مردم، مسئولین و هیئات مذهبی شهرستان خرم آباد در محل حوزه کمالیه این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 آیت الله احمد مبلغی پیش از ظهر امروز در مراسم عزاداری رحلت جانگداز پیامبرگرامی اسلام(ص) که در حوزه کمالیه خرم آباد برگزار شد،گفت: ۲۸ صفر مصیبت بزرگ ارتحال پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) است که ما باید در این روزها پیامبر(ص) را محور قرار دهیم.

,

 

,

وی افزود: با سنت و اخلاق پیامبر(ص) می توانیم جامعه جهانی را به سمت وضع بهتر و نگاه  مردم جهان را به آن معطوف کرد.

,

 

,

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان با بیان این که پیامبر(ص) از یک عظمت، اخلاق، سنت اجتماعی ویژه برخوردار است،گفت: یکی از اوصاف پیامبر که قرآن بر آن تاکید می کند اهل تکلیف نبودن است و به این معنی که تکلف یک معنای عظیم و اساسی دارد که اگر وجود داشته باشد جامعه را تخریب می کند و اگر وجود نداشته باشد صفا، صمیمیت و مصونیت اجتماعی معنا پیدا می کند.

,

 

,

همزمان با 28 ماه صفر و سالروز رحلت پیامبراکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) مراسم عزاداری در بروجرد از حرم امامزاده ابوالحسن(ع) تا امامزاده جعفر(ع) برگزار شد.

,

 

,

در این مراسم هیات های عزاداری و ارادتمندان به اهل بیت(ع) با مداحی، سینه زنی و زنجیر زنی بر سر و سینه زدند و به عزاداری پرداختند.

,

 

,

همچنین مراسم معنوی  قرائت زیارت‌نامه حضرت محمد (ص) با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در بقاع متبرکه برگزار شد.

,







,
, ,
, ,
, ,
, ,
,
, ,

 

,

عزاداری

 

عزاداری

 

عزاداری

,

عزاداری

, عزاداری,

 

,

عزاداری

, عزاداری,

 

,

عزاداری

, عزاداری,

 

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه