اخبار داغ

تحولات میدانی شرق رود فرات؛

جنگنده‌های آمریکایی مناطق مسکونی را با سلاح ممنوعه مورد هدف قراردادند

جنگنده‌های آمریکایی مناطق مسکونی را با سلاح ممنوعه مورد هدف قراردادند
ده‌ها تن از ساکنان مناطق شرقی رود فرات در اثر حمله جنگنده‌های آمریکایی، کشته و زخمی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با جولان گروه تروریستی داعش در مناطق شرقی رود فرات، جنگنده‌های ائتلاف غربی به رهبری آمریکا، حملات گسترده خود علیه مناطق مسکونی را به بهانه مبارزه با تروریست‌های داعش افزایش داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سایت خبری «المراسلون» سوریه اعلام کرد: جنگنده‌های آمریکایی در سه روز گذشته، ده‌ها بار مناطق مسکونی شهرک‌های «هجین، الشعفه و …» را به بهانه مبارزه با عناصر داعش مورد هدف قرار داده است.

,

شهرک «هجین» واقع رد شرق رود فرات در سه روز گذشته آماج بیشترین حملات جنگنده‌های آمریکایی بوده است.

,

به گفته منابع میدانی، آمریکایی‌ها در این حمله از سلاح‌های ممنوعه ازجمله بمب‌های خوشه‌ای حامل «فسفر سفید» استفاده کرده‌اند و جان بیش از 15 تن از ساکنان ازجمله تعدادی کودک و زن را گرفته‌اند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، عمده حملات جنگنده‌های آمریکایی در هجین که از بمب خوشه‌ای استفاده‌شده، در بازار «الجدید» این شهرک بوده است.

,

از شهرک «الشعفه» نیز خبر می‌رسد، حملات عمدی آمریکایی‌ها به مناطق مسکونی، منجر به کشته شدن 3 کودک و زخمی شدن ده‌ها تن دیگر شده است.

,

بر اساس اعلام رسانه‌های سوری، حملات شدید جنگنده‌های آمریکایی منجر به آواره شدن و فرار صدها تن از ساکنان منطقه شده است؛ تعداد زیادی از خانه‌های شهرک‌ها در اثر حملات تخریب‌شده است.

,

حمله جنگنده‌های آمریکایی به مناطق مسکونی به بهانه مبارزه با تروریست‌ها در حال صورت می‌گیرد که عناصر داعش در تازه‌ترین حمله خود علیه مواضع نیروهای دموکراتیک سوریه در محور شمالی شهرک هجین موفق شدند دو ارتفاع راهبردی «سنبل و خیمه» را تحت اشغال خود دربیاوردند و ده‌ها تن از آن‌ها را کشته و زخمی کنند.

,

تروریست‌های داعش در حال حاضر بیش از 125 کیلومترمربع از مناطق شرقی رود فرات شامل شهرک‌های «الشعفه، هجین، السوسه، باغور فوقانی، باغوز تحتانی و…» و ده‌ها ارتفاع و منطقه را تحت اشغال خوددارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه