اخبار داغ

مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان عنوان کرد؛

بهره مندی بیش از هزار جوان هرمزگانی در طرح کاهش آسیب های اجتماعی

بهره مندی بیش از هزار جوان هرمزگانی در طرح کاهش آسیب های اجتماعی
مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان از بهره مندی بیش از هزار جوان هلال احمر این استان در طرح پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛علی اعمی برنطین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان صبح امروز در نشست پیشگیری از آسیب های اجتماعی اظهار کرد: طی تفاهم نامه همکاری مابین جمعیت هلال احمر و شورای مبارزه با مواد مخدر بیش از هزار و هفتصد نفر از جوانان عضو جمعیت هلال احمر از برنامه ها ودوره های آموزشی پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی بهره مند شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان بیان کرد: 830 دانش آموز در خوابگاه های شبانه روزی مناطق محروم استان در شهرستان های میناب ،رودان،سیریک،بندرلنگه وفین و 549 نفر از اولیاء دانش آموزان در مناطق حاشیه نشین در طرح پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی آموزش دیدند.

,

اعمی برنطین در ادامه با اشاره به دیگر طرح های انجام شده در این حوزه، گفت: 120 نفر از جوانان سراسر استان در کارگاه کار آفرینی با مبانی کسب و کار شرکت کردند.

,

, ,

وی تصریح کرد: با هدف تربیت مربی در حوزه پیشگیری و کنترل اعتیاد 80 نفر از جوانان منتخب استان در دوره های آموزشی تربیت مربی و تربیت سرگروه در قالب طرح پیمان شرکت واز آموزش های لازم برای انتقال به همسانان برخوردارشدند.

,

ابراهیم فرهادی نیا، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان نیز با اشاره به طرح آسیب های اجتماعی، گفت: ورود سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقدامی ارزشمند است.

,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان ادامه داد: اعتیاد یک معضل بزرگ و پیچیده است که اگر نسبت به آن بی تفاوت باشیم در آینده دچار مشکل اساسی خواهیم شد.

,

فرهادی نیا اظهارکرد: معضل اعتیاد بسیار گسترده و وسیع می‌باشد که یک نهاد و یا یک دستگاه به تنهای قادر به کاهش و یا کنترل آن نمی باشد در این خصوص باید تمام دستگاه عضو پای کار باشند و از کارهای موازی هم جلوگیری شود.

,

وی خاطر نشان کرد: ورود سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با بهره گیری از توان و ظرفیت جوانان در کاهش آسیب های اجتماعی ارزشمند و قابل تقدیر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه