اخبار داغ

عالم اهل سنت هرمزگان عنوان کرد؛

امام رضا(ع) الگوی کامل ایستادگی هستند/ اهل سنت شیفته و دلداده امام رئوف است

امام رضا(ع) الگوی کامل ایستادگی هستند/ اهل سنت شیفته و دلداده امام رئوف است
عالم اهل سنت هرمزگان با بیان اینکه امام رضا(ع) الگویی کامل از ایستادگی است، گفت: اهل سنت، ائمه اطهار را جزئی از تار و پود وجودشان می دانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ مسعود راهبر، عالم اهل سنت هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با تاکید بر اینکه اهل بیت پیامبر(ص) جایگاه ویژه ای در دل و جان اهل سنت دارند، اظهار کرد: یکی از شخصیت های بزرگ و صاحب احترام و تکریم در میان اهل سنت امام رضا(ع) هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
عالم اهل سنت هرمزگان با بیان اینکه امام رضا(ع) شخصیتی والایی در جهان اسلام هستند، عنوان کرد: این امام بزرگوار خدمات فراوانی به جهان اسلام عرضه کردند و مقبره آن در مشهد الرضا باعث افتخار ما ایرانیان است.
,
 
,
راهبر  امام رضا(ع) را الگویی برای وحدت دانست و تصریح کرد: تنها شیعیان شیفته امام رضا (ع) نبوده بلکه اهل سنت و تمام جهان اسلام دلداده این امام بزرگوار که الگویی کامل از ایستادگی و آزادگی هستند.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه اکرام اهل بیت وظیفه همگان است، گفت: اهل بیت نور چشمان پیامبر اکرم(ص) و از ثلاله پاک آن حضرت بوده اند و  باید از روش و سیره این بزرگواران در زندگی خود استفاده کنیم.
,
 
,
عالم اهل سنت هرمزگان تصریح کرد: امام رضا(ع) رفتاری مهربانانه با فقرا، مستمندان و از راه ماندگان داشته که ما باید این امام بزرگوار را الگویی در زندگی خود قرار دهیم.
,
 
,
راهبر با بیان اینکه امام رضا(ع) برای حفظ و نگهداری اسلام تلاش های فراوانی کردند، اظهار کرد: برای دفاع از اسلام مدینه را رها و کشور های ریادی رفته تا از جان امت اسلامی در جهان محافظت کننند.
,
 
,
وی افرود: یکی از وظایف مهم ما در عصر حاضر آگاهی بخشیدن به جوانان و نوجونان از زندگی و اخلاق کریمانه امام رضا(ع) بوده تا با بهره گیری از آن راه روشن و زندگی همراه با معنویات را برگزینند.
,
 
,
عالم اهل سنت هرمزگان خاطر نشان کرد: توجه اهل سنت به اهل بیت یک مقوله و امری لاینفک بوده و اهل سنت ائمه اطهار را جزئی از تار و پود وجودشان می دانند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه