اخبار داغ

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

پیشرفت 86 درصدی طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی در استان زنجان/ 52 درصد واحدهای مسکونی روستایی مقاوم سازی شدند

پیشرفت 86 درصدی طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی در استان زنجان/ 52 درصد واحدهای مسکونی روستایی مقاوم سازی شدند
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از پیشرفت 86 درصدی طرح آمارگیری مسکن روستایی در استان زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد صنعتی منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;  با بیان اینکه، طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی در استان زنجان از ۲۱ مهرماه آغاز شده و تا 21 آبان ماه  ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: تاکنون طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی در 174 روستا با تعداد 3 هزار و 745  واحد مسکونی (86 درصد) اجرا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

صنعتی منفرد ادامه داد: در این طرح بایستی  4 هزار و 336 واحد مسکونی روستایی به عنوان نمونه در 211 روستای استان مورد آمارگیری و مطالعه قرار گیرند.

,

وی با بیان اینکه، در این طرح 22 نفر در غالب کارشناس مسئول فنی اجرایی استان، کارشناس بازبینی، کارشناس گروه آمارگیری، مامور آمارگیر  و بازبین فعالیت می کنند، افزود: هدف از اجرای این طرح جمع‌آوری اطلاعات دقیق در زمینه امکانات عمومی، امکانات عمرانی، ویژگیهای سکونتی و بهداشتی ، برنامه‌ریزی جهت پیشبرد طرح جامع بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، بهبود و ساماندهی امکانات رفاهی و معیشت روستانشینان، برنامه ریزی دقیق دستگاههای اجرایی جهت توسعه و عمران مناطق روستایی می باشد.

,

 مدیرکل بنیاد مسکن استان تصریح کرد: اجرای طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی گامی مهم در جهت پیشبرد طرح جامع بهسازی و سازماندهی مساکن روستایی، ساماندهی و ایجاد امکانات رفاهی و اجرای سایر طرح های عمرانی بوده  و در نهایت بهبود وضعیت مسکن روستائیان را به همراه خواهد داشت.

,

وی تعامل هم استانیهای عزیز ساکن روستاها ، دهیاران و بخشداران با ماموران آمارگیری را جهت تهیه آمار دقیق از مسکن روستایی را مطلوب دانست و گفت: با مشارکت روستائیان و  جمع آوری اطلاعات دقیق و صحیح در این طرح می توان در  تهیه و اجرای طرحهای جامع بهسازی مسکن، توسعه اصولی و پایدار روستاها و برنامه ریزی ها هدفمند و موثر عمل نمود.

,

صنعتی منفرد  همچنین بر ضرورت همکاری مردم، مسئولان و اصحاب رسانه در اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه نقش مهمی در راستای اطلاع رسانی این موضوع و جذب حداکثری اهالی روستا در اجرای این طرح داشتند.

,

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یادآور شد: در سطح استان زنجان، 91 هزار و 265 واحد مسکونی روستایی شناسایی و تا به امروز 47 هزار و 270 واحد مسکونی روستایی برابر با 52 درصد، توسط بنیاد مسکن استان مقاوم سازی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه