اخبار داغ

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

۲۰ هزار تن کود شیمیایی در بین کشاورزان توزیع می‌شود/ کسب رتبه نخست کشور در حمل و توزیع کود شیمیایی توسط جهاد کشاورزی زنجان

۲۰ هزار تن کود شیمیایی در بین کشاورزان توزیع می‌شود/ کسب رتبه نخست کشور در حمل و توزیع کود شیمیایی توسط جهاد کشاورزی زنجان
مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به تامین کود مورد نیاز کشاورزان در استان گفت: ۲۰ هزار تن کود شیمیایی در بین کشاورزان توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین عامری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: همزمان با آغاز سال زراعی جدید، انواع نهاده های مورد نیاز از جمله کود و بذر در استان زنجان تامین و در اختیار کشاورزان قرار داده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به تولید سالانه 18 هزار تن بذور اصلاح شده گندم و جو در استان زنجان تصریح کرد: این میزان بذر اصلاح شده متناسب با نیاز هر منطقه در دسترس بهره برداران قرار می گیرد.

,

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ابراز کرد: استان زنجان جزو استانهایی است که بیشترین تنوع ارقام در بذور توزیعی گندم دیم و آبی را دارد.

,

وی عنوان کرد: به کشاورزان در مناطق مختلف استان توصیه می‌شود تهیه بستر مناسب، رعایت عمق کشت مناسب، کشت به موقع، استفاده از ارقام سازگار با اقلیم هر منطقه، تغذیه گیاهی، مصرف به اندازه بذور در هر هکتار و کالیبراسیون دستگاه های کارنده را در روند کشت غلات در دستور کار خود قرار دهند.

,

عامری در ادامه با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان طی 6 ماهه اول سال جاری حائز رتبه نخست کشوری در حمل و توزیع کود (نسبت به سهمیه مصوب) شده است، افزود: طی سال های اخیر به منظور تسهیل در تأمین کود کشاورزان 12 کارگزاری به شبکه توزیع استان اضافه شده است.

,

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در پایان از تهیه و تامین ۲۰ هزار تن کود مورد نیاز کشاورزان استان زنجان طی سال زراعی جاری خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه