اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

"شهید نورخدا موسوی" الگویی برای تمام مجاهدان فی سبیل الله شد

"شهید نورخدا موسوی" الگویی برای تمام مجاهدان فی سبیل الله شد
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: شهید سیدنورخدا موسوی در دوران مبارزه با تروریست ها غیرت، شجاعت و شهامت خود را در معرض عموم قرار داده است و جانش را در طبق اخلاص گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک آیت الله سیداحمدمیرعمادی صبح امروز در مراسم تشییع شهید سیدنورخدا موسویضمن عرض تسلیت ایام حزن و اندوه مصیبت عظمای پیامبراکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) گفت: امسال آخر ماه صفر مصیبت بسیار دردناکی در استان لرستان اتفاق افتاده است و آن به لقا الله پیوستن شهید شاهد و شهید زنده سید نورخدا موسوی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اظهارداشت: شهید سیدنورخدا موسوی که از سادات جلیل القدر این خطه است در دوران مبارزه با تروریست ها غیرت، شجاعت و شهامت خود را در معرض عموم قرار داده است و جانش را در طبق اخلاص گذاشت و الگویی برای تمام مجاهدان فی سبیل الله شد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تحمل قریب یک دهه درد و رنج جانبازی در راه خدا خاطرنشان کرد: هر کسی که به منزل این شهید می رفت گویا انگیزه قوی و اراده مصمم و روحیه استوار پیدا می کرد و دلداده نظام، انقلاب و رهبری می شد و همین امر سبب ایجادمحوری برای تقویت روحیه جاماندگان از شهادت ومیثاق دلدادگان به شهدا و امام شهدا شد.

,

 

,

آیت الله میرعمادی با تأکید بر این که خانواده این شهید بزرگوار نقش اساسی در زندگی شهید سید نورخدا داشتند،گفت:  پدر این شهیدوالامقام امروز در همین مراسم تشییع به سردار اشتری گفت که سخن ما این است که رهبر انقلاب را تنها نگذارید و من دوست دارم فرزند دیگرم نیز در این راه شهید شود و رهبری تنها نباشد.

,

 

,

به گفته وی همسر صبور و خستگی ناپذیرشهید موسوی در طول این مدت زینب وار در کنار این شهید بود و به تعبیر خودش امانت خدا را به جدش رسول خدا(ص) در شب رحلت پیامبرگرامی اسلام(ص) تحویل داد.

,

 

,

وی فرهنگ ایستادگی و مقاومت را فرهنگی ماندگار دانست که انسان های پاک و مخلص در راه آن جانفشانی می کنند.

,

 

,

آیت الله میرعمادی با اشاره به پیام شهید گفت: تا نفس داریم برای انقلاب، نظام اسلامی و تحقق وعده های الهی پای رهبری و انقلاب ایستاده ایم و و خیل عظیم مردم ولایت مدار که امروز به عشق شهید در مراسم تشییع شرکت کردند گویای این حقیقت است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه