اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی:

ناجا 13هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ نیروهای مسلح آماده پاسداری از امنیت کشور

ناجا 13هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ نیروهای مسلح آماده پاسداری از امنیت کشور
فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم مکتب اسلام، مردم و کشور کرده است که پنج هزار در مرزهای جمهوری اسلامی و در راه امنیت این کشور به شهادت رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سردار حسین اشتری صبح امروز در مراسم تشییع شهید نورخدا موسوی گفت: شهید در مصاف با دشمنان نظام، انقلاب و امنیت 10 سال پیش به درجه جانبازی نائل آمد، بعد از مجروحیت،10سال در حالت نباتی زندگی کرد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با ابراز اینکه خداوند متعال اجر خانواده سید را خواهد داد افزود: باید به خانواده این شهید بزرگوار به همسر صبور و فرزندان دلاور و پدر و مادر این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفت.  

,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: نگهداری از جانباز صد درصد نورخدا موسوی جز با نیت پاک الهی و عشق و اراده به خاندان نبوت و عترت محقق نمی شد از این بابت باید قدردان این خانواده بزرگوار باشیم.  

,

 

,

سردار اشتری با اظهار اینکه امروز امنیت کشور ما به واسطه خون شهیدان والا مقام است و ما مدیون شهید نورخدا موسوی و خانواده های شهدا هستیم عنوان کرد: اگر توجه به اتفاقات رخ داده در کشورهای همسایه داشته باشیم می بینیم که غرق درنعمت الهی هستیم و این امنیت بزرگترین نعمت است که در اختیار مردم ما قرار گزفته است.  

,

 

,

وی با اشاره به تعداد هشت هزار شهید ناجا در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم مکتب اسلام و مردم و کشور کرده است که پنج هزار در مرزهای جمهوری اسلامی و در راه امنیت این کشور به شهادت رسیدند.  

,

 

,

فرمانده ناجا با اشاره به سخنان رهبری فرمودند کارکنان نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند گفت: نمونه بارز و شاخص مجاهد فی سبیل الله شهید نورخدا موسوی است. 

,

 

,

سردار اشتری بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اعم از ارتش، سپاه و بسیج مردمی و نیروی انتظامی همه و همه برای امنیت این مرز و بوم و پاسداری از ارزش های اسلامی آماده هستند در کنار مردم این ارامش و امنیت را ارتقا بدهند. 

,

 

,

وی با اشاره اظهارات نسنجیده و بی اعتبار رئیس جمهور آمریکا و تهدید مردم در روز ۱۳ آبان گفت: امروز افتخار ما این است که رزمندگان ما نیروهای مسلح ،مسئولین و مردم عزیز گوش به فرمان رهبری هر توطئه ای را خنثی می کنند همانطوری که امسال یکی از بی نظیرترین راهپیمایی ها را در روز ۱۳ آبان داشتیم. 

,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد:دشمن نمی داند با چه ملتی طرف است دشمن هنوز درکی از خانواده شهدا و مردم عزیز و رزمندگان ما ندارد اگر می دانست با چه مردمی طرف است این حرف ها را نمی زد و باعث بی ابرویی برای کشورش نمی شد. 

,

 

,

سردار اشتری اذعان داشت:همانطوری که رهبری فرمودندانقلاب راه خود را با سرعت بیش تر ادامه خواهد داد و دشمن در عرصه جنگ اقتصادی شکست می خورد چنانکه در جنگ نظامی شکست خورد.  

,

 

,

وی با اشاره به این که رهبری در ایام ماه رمضان جویای احوال سید نور خدا موسوی بودند خاطرنشان کرد:رهبری در پیامی فرمودند سلام من را به مردم لرستان و خانواده شهید بزرگوار برسانید و از قول من تسلیت عرض کنید.  

,

 

,

سردار اشتری اظهار داشت: خداوند را شاکر هستیم که فرمانده ،رهبر و ولی داریم که با توجه به کثرت کار توجه لازم را به شهدا و جانبازان و خانواده آن ها دارند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه