اخبار داغ

امام جمعه شاهین دژ:

مسئولان در راستای تقویت دینداری در جامعه گام بردارند/ معامله با خدا، رمز ماندگاری است

مسئولان در راستای تقویت دینداری در جامعه گام بردارند/ معامله با خدا، رمز ماندگاری است
امام جمعه شاهین دژ گفت: مسئولان همیشه باید دین و دیانت مردم را تقویت کرده و امورات باید جنبه وجه اللهی داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسین فصیح نیا امروز در همایش زائران اربعین در شهر چهاربرج که به مناسبت ایام رحلت پیامبرگرامی اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار داشت: راهپیمایی اربعین نمایش قدرت و اقتدار اسلام و شیعه در دنیا بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

امام جمعه شاهین دژ، با اشاره به رمز بقای اباعبدالله الحسین(ع)، افزود: دشمنان اسلام تلاش زیادی کرده اند تا این نور را خاموش کنند ولی نتوانسته اند و تا ابد نیز نخواهند توانست.

,

وی، با بیان اینکه روز به روز و سال به سال عزای اباعبدالله الحسین(ع) پررنگ تر و باعظمت تر برگزار می شود، گفت: زمانی کسی حق نداشت به صورت علنی عزاداری کند و مردم در خانه ها مراسم عزاداری می گرفتند ولی امروز محبت اهل بیت(ع) عالم گیر شده و در ایام پیاده روی اربعین از هر دین و مذهبی شرکت می کنند.

,

فصیح نیا، تصریح کرد: هر اراده ای که در مقابل اهل بیت(ع) قرار بگیرد محکوم به شکست است.

,

امام جمعه شاهین دژ، به وجه اللهی بودن واقعه عاشورا اشاره و اظهار کرد: سیدالشهدا(ع) جنبه وجه الهی دارد و واقعه عاشورا نیز این جنبه وجه اللهی بودن را نشان می دهد.

,

وی، با بیان اینکه هر کس با خدا معامله کند ماندگار می شود، افزود: یکی از پیام ها و درس های عاشورا، خداشناسی بود و شهدا با خدا معامله کردند و ماندگار شدند.

,

فصیح نیا، در ادامه با اشاره به اینکه نظام ما یک نظام دینی است، تصریح کرد: مسئولان همیشه باید دین و دیانت را در جامعه را تقویت کرده و امورات باید جنبه وجه اللهی داشته باشند.

,

امام جمعه شاهین دژ، به سالروز شهادت امام رضا(ع) نیز اشاره کرد و گفت: امام رضا(ع)، امام رئوف و مهربانی ها بوده و این رافت و مهربانی باید الگوی زندگی ما باشد.

,

این مراسم با عزاداری به مناسبت ایام رحلت پیامبرگرامی اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتی(ع) و امام رضا(ع) به پایان رسید.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه