اخبار داغ

ابلاغ پیام تبریک و تسلیت دفتر رهبری به خانواده شهید نورخدا

ابلاغ پیام تبریک و تسلیت دفتر رهبری به خانواده شهید نورخدا
فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه امنیت امروز خود را مدیون شهید نور خدا موسوی و دیگر شهدای میهن هستیم، پیام تبریک و تسلیت دفتر مقام معظم رهبری را به خانواده شهید ابلاغ کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردارحسین اشتری صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهید نورخدا موسوی با اشاره به تقارن شهادت نورخدا با ایام پایانی ماه صفر  اظهار داشت: شهید نورخدا در مصاف با دشمنان نظام، انقلاب و امنیت ۱۰ سال پیش به درجه جانبازی نائل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه همرزمان این شهید از روحیه ولایی این شهید خاطراتی دارند، افزود: بعد از این جانبازی، نور خدا  ۱۰ سال در حالت نباتی زندگی کرد و باید به همسر صبور، فرزندان دلاور و پدر و مادر این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفت.

,

فرمانده ناجا ادامه داد: نگهداری از جانبازی در این وضعیت سخت است و تنها عشق و علاقه به اهل بیت(ع) و اسلام موجب می شود کسی 10 سال به جانباز خدمت کند، امروز امنیت کشور به واسطه خون این شهیدان والا مقام حاصل شده است.

,

سردار اشتری با اشاره به اینکه با نگاه به کشورهای همسایه و اتفاقات آنها متوجه می شویم که ما غرق در نعمت امنیت هستیم، افزود: امنیت امروز را  مدیون شهید نورخدا و شهیدان بزرگوار میهن، جانبازان، هدایت های رهبری و هوشیاری مردم  هستیم.

,

نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است

, نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است,

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است،  ادامه داد: ۸ هزار شهید در جنگ و بیش از ۵ هزار نفر برای تامین امنیت در مرزها در شهرها و روستاها به شهادت رسیده اند.

,

فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت کشور است، خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح برای امنیت این مرز و بوم، پاسداری از ارزش های اسلامی و ... آماده هستند تا آرامش و امنیت مردم را ارتقا دهند.

,

 نیروهای مسلح در رکاب رهبری آماده هستند تا هر توطئه دشمن را خنثی کنند

,  نیروهای مسلح در رکاب رهبری آماده هستند تا هر توطئه دشمن را خنثی کنند,

سردار اشتری با اشاره به اینکه امروز رزمندگان اسلام، نیروهای مسلح، مسئولان و مردم در رکاب رهبری آماده هستند تا هر توطئه دشمن را خنثی کنند،  بیان کرد: رئیس جمهور آمریکا مردم را تهدید کرد تابستان داغی خواهید داشت و ۱۳ آبان مردم را تحریم کرد اما بی نظیرترین راهپیمایی را ما داشتیم و این امر را در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز شاهد خواهیم بود.

,

وی با بیان اینکه دشمن نمی داند با  چه کسی طرف است و هنوز رشادت ها و صبوری های مادران، همسران و فرزندان شهدا را درک نکرده است، افزود: اگر می دانست با  چه کسی  طرف است این حرف ها را نمی زد و باعث بی آبرویی خودش نمی شد.

,

به گزارش فارس؛ فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه انقلاب با سرعت بیشتر راه خود را ادامه می دهد، بیان کرد: رهبری نوید دادند آینده خوبی خواهیم داشت و دشمن در عرصه اقتصادی شکست خواهد خورد.

,

سردار اشتری با اشاره به اینکه ما باید بدانیم هر چه داریم از شهدا و جانبازان است و باید قدردان آنها باشیم، گفت: در تماس تلفنی که از دفتر مقام معظم رهبری گرفته شد، اعلام کردند که رهبری فرموده اند «در مراسم شرکت کردید سلام ما را به مردم لرستان و خانواده شهید برسانید و از قول ما شهادت ایشان را تبریک و تسلیت بگویید».

,

گفتنی است آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد بر پیکر مطهر شهید سید نورخدا موسوی اقامه نماز کرد.

,

همچنین مراسم بدرقه پیکر شهید نورخدا موسوی در ستاد فرماندهی انتظامی لرستان با حضور مسئولان کشوری، لشکری و مردم برگزار شد.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه