اخبار داغ

#چشم_انتظار_مهر

خرابی چرخ خیاطی، چرخ زندگی بانوی یاسوجی را پنچر کرد/چرخی که خراب شد و سرهایی که گرسنه بر سر بالش می روند

خرابی چرخ خیاطی، چرخ زندگی بانوی یاسوجی را پنچر کرد/چرخی که خراب شد و سرهایی که گرسنه بر سر بالش می روند
بانوی یاسوجی که نان آور خانه اش نیز بود، با یک چرخ خیاطی زندگی اش را می چرخاند که با خرابی و از کار افتادن آن، چرخ زندگی اش نیز از چرخش ایستاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، محرومیت، فقر و بیکاری واژه هایی که این روزها در خانه های زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد  نمود پیدا کرده اند، شرایط اقتصادی خیلی ها مناسب نیست، بدون شک خانواده هایی هستند که شب را با شکم گرسنه  سر بر بالین می گذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

 

,

این روزها فرصت زیادی برای کمک کردن وجود دارد به عبارت دیگر این روزها ثواب و پاداش و جهاد در این استان به فراوانی وجود دارد اگر فردی می خواهد آخرتش را تامین کند می تواند به سراغ مناطق و روستاهای محروم این استان برود و به خانواده های نیازمند کمک کند.

,

 

,

نیازی نیست که برای کمک کردن حتما پول داشته باشیم گاهی هستند افرادی که در زمینه بهداشت و درمان فعالیت می کنند و می توانند خانواده های این مناطق را ویزیت رایگان کنند و یا خدمات دندان پزشکی ارایه دهند برخی نیز نذر می کنند و در این مناطق دور افتاده پوشاک و یا بسته های غذایی توزیع می کنند.

,

 

,

خلاصه این که فرصت برای کمک کردن زیاد است و این کار آدم هایی با دل های بزرگ می خواهد.

,

 

,

در یاسوج بانویی زندگی می کند که که سه فرزند قد و نیم قد دارد تا چند سال قبل با یک چرخ خیاطی زندگی اش را می چرخاند و اما یک روز چرخ این چرخ خیاطی دیگر نچرخید و چرخ زندگی این بانوی یاسوجی نیز از کار افتاد.

,

 

,

این بانوی یاسوجی که با درآمد خیاطی زندگی اش  را می چرخاند مدتی است که چرخ خیاطی قدیمی اش از کار افتاده است و دیگر نمی تواند پارچه ها  را به هم بدوزد و زندگی اش را بچرخاند و باعث شده است که هم اکنون زندگی این بانو و فرزندانش نیز از کار بیفتد .

,

 

,

این بانوی یاسوجی می گوید وقتی برای خرید چرخ خیاطی مراجعه کردم با سکوت مغازه را ترک کردم چرا که قیمتش برای من که هیچ پس اندازی ندارم و با چرخ قدیمی زندگی ام را می چرخاندم خیلی بالا بود.

,
, ,

دو میلیون تومان برای من که سه کودک دارم و باید هزینه آنها را نیز بدهم، مبلغ کمی نیست، بدون شک وقتی بیکار هستم نمی توانم هم پس انداز کنم که بتوانم آن را بخرم اکنون مانده ام باید چه کنم و از کجا بیاورم این چرخ را تهیه کنم تنها هنر من خیاطی است که بدون چرخ خیاطی  نیز نمی توان کاری کرد.

,

 

,

وضعیت و شرایط زندگی این بانوی یاسوجی  گویای مسائلی زیادی بود اینکه تنها تلاش می کند شکم کودکانش را سیر کند و چرخی که دیگر نمی چرخد و نهادهایی که حمایت نمی کنند و توان وام گرفتن هم ندارد، مرد خانه نیز دچاری بیماری شده است و توان کار کردن ندارد.

,

 

,

این پایگاه خبری برای حفظ آبروی این خانواده یاسوجی از انتشار اسم و تصاویر خودداری می کند اما تصمیم داریم که با جمع آوری کمک بتوانیم با خریدن یک چرخ خیاطی دوباره زندگی این بانو و سه کودکش را به حرکت درآوریم، بنابراین اگر فردی قصد کمک به این خانواده را داشته باشد می تواند  کمک های خود را از طریق شماره کارت 5892101129687840انتقال دهد و یا با شماره تلفن 07433235461 تماس گیرند.

,

 

,

 همه ما ضرب المثل " قطره قطره جمع  گردد وانگهی دریا شود " را شنیده ایم بدون شک اگر هر کس در حد توانش کمک کند می توانیم با همکاری هم این چرخ خیاطی را برای این بانوی یاسوجی خریداری کنیم بانویی که نمی تواند در خیابان ها دست فروشی و یا گدایی کند و می خواهد در فامیل همیشه سربلند باشد.

,

 

,

ممکن است فردی مغازه فروش چرخ خیاطی داشته باشد می تواند در تماس با این پایگاه خبری سودش را نادیده بگیرد و بگوید با نصف قیمت به این خانواده می فروشد تا زمانی که این چرخ کار می کند و زندگی این خانواده را می چرخاند ثوابش برای افراد کمک کننده نیز حساب می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه