اخبار داغ

سریال تصادفات جاده ای شمال استان اردبیل تمامی ندارد

سریال تصادفات جاده ای شمال استان اردبیل تمامی ندارد
سریال تصادفات جاده شمال استان اردبیل تمامی ندارد و بصورت هفتگی و حتی روزانه شاهد تلفات جاده ای و تصادفات گسترده در این محور هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  سبلان‌ما، سرهنگ محمد طریقی عصر امروز در حاشیه حادثه دلخراش تصادف جاده ای در محور مشگین شهر به پارس آباد اظهار کرد: بر اثر برخورد سه دستگاه سواری پیکان، سمند و وانت نیسان یک نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: این حادثه در 35 کیلومتری جاده مشگین شهر به پارس آباد حوالی روستای اردوخان کندی اتفاق افتاد.

,

فرمانده پلیس راه اردبیل - مغان بیان کرد: راننده سمند که انحراف به چپ داشته است در دم جان باخت و چهار مصدوم این حادثه توسط نیروهای امدادی به بیمارستان امام خمینی (ره) مشگین شهر انتقال پیدا کردند.

,

سرهنگ طریقی ادامه داد: بیشترین دلیل تصادفات انحراف به چپ خودروها می‌باشد که امید است با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

,

وی افزود: علت اصلی این تصادف در دست بررسی است و با نهایی شدن نتیجه، موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

,

به گزارش سبلان ما، انحراف به چپ، خواب‌آلودگی، عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از یک‌سو و نامناسب بودن راه‌های مواصلاتی شمال استان اردبیل باعث شده تا در هفته جاری شاهد بیشترین تصادفات مرگ‌بار در این مسیر باشیم.

,

به گزارش سبلان ما؛ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای پلیس توسط رانندگان و توجه ویژه مسؤولان در جهت رفع مشکلات و تجهیز راه‌های استان و به خصوص راه‌های مواصلاتی شمال استان اردبیل باعث می‌شود تا شاهد این‌گونه حوادث تلخ و دلخراش نباشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه