اخبار داغ

مرگ کوهنورد گچسارانی بر اثرسقوط ازکوه

مرگ کوهنورد گچسارانی بر اثرسقوط ازکوه
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرد 44 ساله گچسارانی بر اثر سقوط از ارتفاعات کوه دیل این شهرستان جان خود را از دست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،جلال پوران فرد،رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد دراین خصوص گفت: مرد 44 ساله گچسارانی بر اثر سقوط از ارتفاعات کوه دیل جان خود را از دست داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

وی افزود: این مرد ساعت 10.30 دقیقه امروز برای گردشگری به منطقه چرزو بین روستاهای دیل و مارین رفته بود که به دلیل لغزندگی از کوهی به ارتفاع 25 متر سقوط کرد.

,

وی اظهار کرد: خانواده مرد حادثه دیده در ساعت 13.30 دقیقه به فوریت های پزشکی 115 گزارش دادند که کوهنورد مفقود شده است.

,

پوران فرد بیان کرد: تیم امداد و نجات اورژانس پس از پنج ساعت تلاش جسد این را در منطقه چرزو یافته و او را منتقل کردند.

,

درادامه رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از امداد و نجات زن 35 ساله در حرم بی بی حکیمه (س) خبر داد.

,

پوران فرد تصریح کرد: این زن که از زائران حضرت بی بی حکیمه (س) بود در راه پله های حرم سقوط کرد و دچار شکستگی ستون فقرات شد.

,

وی اظهارکرد: تیم اورژانس 115 پس از امداد و نجات حادثه دیده را با استفاده از بالگرد به بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان منتقل کردند.

,

پوران فرد افزود:126 مصدوم سقوط از ارتفاع از سوی امدادگران 115 اورژانس گچساران از ابتدای سال جاری تا پایان مهر امسال خدمات رسانی شده است.

,

‌انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه