اخبار داغ

گزارشی از خطبه های نمازجمعه در لرستان؛

امنیت کشور مرهون خون شهداست/ دشمنان بدانند ملت ایران از تحریم‌های اقتصادی عبور می کنند

امنیت کشور مرهون خون شهداست/ دشمنان بدانند ملت ایران از تحریم‌های اقتصادی عبور می کنند
امام جمعه موقت خرم آباد گفت: آمریکا قادر به درک عظمت ملت ایران نیست و نمی‌تواند بفهمد پرورش‌یافته مکتب امام حسین(ع) و ائمه‌اطهار(ع) را نمی‌توان با فشار اقتصادی و تحریم به زانو درآورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد ضمن تقدیر از حضور مردم ولایتمدار لرستان در راهپیمایی ضداستکباری 13آبان ماه گفت: مردم بدون توجه به تهدیدها با حضور باشکوه در راهپیمایی 13 آبان ماه امسال مشت محکمی بر دهان آمریکا و زورگویان جهان زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: آمریکا قادر به درک عظمت ملت ایران نیست و نمی‌تواند بفهمد پرورش‌یافته مکتب امام حسین(ع) و ائمه‌اطهار(ع) را نمی‌توان با فشار اقتصادی و تحریم به زانو درآورد.

,

 

,

خطیب موقت جمعه خرم آباد ضمن تسلیت شهادت شهید سید نورخدا موسوی پس از تحمل یک دهه رنج گفت: دشمنان بدانند مملکتی که سردارانی همچون نورخداموسوی و حججی دارد را نمی توان با تهدید و تحریم شکست داد.

,

 

,

حجت الاسلام شمسی‌فر امنیت امروز کشور را مدیون و مرهون شهدایی همچون با اشاره شهید حسن تهرانی‌مقدم، پدر صنایع موشکی دانست.

,

 

,

وی با اشاره به تجربه 40ساله ایران اسلامی در تحریم اظهارداشت: کشورما در زمان جنگ تحمیلی حتی از کوچکترین سلاح ها هم تحریم بود اما الان از جمله پیشرفته‌ترین کشورها در حوزه صنایع دفاعی و نظامی است.

,

 

,

امام جمعه موقت خرم آباد تصریح کرد: دشمنان بدانند ملت ایران باصبر و استقامت با موفقیت از تحریم‌های اقتصادی عبور می کنند و با اقدام انقلابی به یکی از قدرتمندترین و پیشرفته ترین کشورهای جهان از نظر اقتصادی تبدیل می شود.

,

 

,

حجت الاسلام شمسی‌فر با تأکید بر این که روسای جمهور گذشته آمریکا هرگز نتوانستند قدرت ملت ایران را متوجه شوند، خاطرنشان کرد: ملتی که شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده هرگز تسلیم مسائل اقتصادی نمی‌شود.

,

 

,

به گفته وی مردم ایران به کوری چشم دشمنان با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه بار دیگر مشت محکمی بر دهان آمریکا و ایادی آن می‌زنند.

,

 

,

ساخت جنگده ایرانی توسط جوانان نشانه اقتدار نظامی ایران است

, ساخت جنگده ایرانی توسط جوانان نشانه اقتدار نظامی ایران است ,

حجت الاسلام سید "علی حسینی" در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به راهپیمایی با شکوه 13 آبان گفت: حضور گسترده مردم در سراسر کشور در روز 13 آبانماه مشت محکمی بر دهان دشمنان بود و بار دیگر این تصاویر و حضور پر شور مردم در راهپیمایی دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.

,

 

,

به گفته وی سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حساب شده و دقیق است و رهبری فرمودند که آمریکا رو به افول است و این سخنان رهبری پیام مهمی است برای افرادی که از آمریکا می ترسند و بهتر است این افراد به سخنان و پیام ها و همچنین هشدارهای رهبری توجه بیشتری داشته باشند.

,

 

,

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: جنگنده ایرانی به دست جوانان ایرانی ساخته شده که اقتدار نظامی ایران را نشان می دهد و جوانان ایرانی تا کنون نشان داده اند که می توانند.

,

 

,

وی با اشاره به هفته وقف افزود: هفته وقف فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ وقف است و احیای موقوفات از وظایف اوقاف است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه