اخبار داغ

پلیس استرالیا: حمله ملبورن تروریستی بود

پلیس استرالیا: حمله ملبورن تروریستی بود
پلیس استرالیا اعلام کرد: حمله امروز صبح یک مرد مهاجم به تعدادی از عابران در منطقه ای شلوغ در مرکز ملبورن استرالیا که تاکنون یک کشته برجای گذاشته، تروریستی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایرنا از رسانه های استرالیایی، یک مهاجم مرد پس از به آتش کشیدن یک خودرو و حمله با چاقو به چندین نفر و زخمی کردن آنها در یک منطقه شلوغ صبح امروز جمعه در ملبورن استرالیا دستگیر شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
'گراهام اشتون' رئیس پلیس ویکتوریا در پی این حادثه در گزارشی اعلام کرد: در این حادثه که تروریستی بوده ، مرد مهاجم سه نفر را با چاقو بشدت مجروح کرد.
,
به گفته وی ، مهاجم که هدف تیراندازی پلیس قرار گرفته بود، پس از اعزام به بیمارستان جان باخت.
,
اشتون مرگ یکی از مجروحان را نیز تائید کرد و گفت: دو نفر دیگر تحت درمان قرار گرفته اند.
,
وی از ارائه جزئیات بیشتر در مورد مهاجم خودداری کرد اما گفت که وی تبعه سومالی بوده است.
,
وی توضیح داد که مهاجم با سیلندر گازی که در خودرو خود داشت خودرو را به اتش کشیده و به یک مرکز خرید در محله ای شلوغ در ملبورن حمله کرده بود.
,
طبق این گزارش اگرچه پلیس معتقد است این حمله فردی بوده و گروه و یا حملات دیگری در پی ندارد اما تعداد زیادی از نیروهای پلیس و متخصصان یافتن بمب های انفجاری این منطقه را تحت بازرسی قرار داده اند.
,
برخی شبکه های خبری گزارش دادند: در سال 2017 در همین محل یک تروریست با خودرویی پرسرعت عابران پیاده را زیر گرفت که درپی آن 6 نفر کشته و 30 نفر زخمی شدند.
,
 
,
انتهای پیام/ د
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه