اخبار داغ

بازگشت شور و هیجان به استادیوم شهید وطنی؛

نساجی 2 - استقلال خوزستان 0/ شادی به قائم‌شهر رسید

نساجی 2 - استقلال خوزستان 0/ شادی به قائم‌شهر رسید
شاگردان جواد نکونام با وجود اینکه یک نیمه با بازیکن کمتر به بازی ادامه می‌دادند، اما با نمایش برتر موفق به برتری مقابل استقلال خوزستان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، نساجی مازندران که در ۱۱ مسابقه اخیرش پنج شکست، پنج مساوی و تنها یک پیروزی در هفته پنجم مقابل نفت مسجدسلیمان داشته، امروز امیدوار بود در قائم‌شهر که از استقلال خوزستان میزبانی می‌کرد به دومین برد فصل برابر یک تیم جنوبی دیگر دست پیدا کند که همین اتفاق هم برای آنها افتاد و شاگردان نکونام توانستند با نمایشی بهتر نسبت به حریف خود صاحب سه امتیاز ارزشمند شوند.

سید محمد میری در دقیقه ۲۸ گل اول نساجی را به ثمر رساند ولی قبل از پایان نیمه اول ابوالفضل علایی از این تیم اخراج شد تا کارشان برای ادامه بازی سخت‌تر شود، اما با این حال نساج‌ها با وجود یک بازیکن کمتر بهتر از استقلال خوزستان بازی کردند و در دقیقه ۵۶ گل دوم را توسط علی‌اصغر عاشوری زدند تا ۱۱ امتیازی شده و موقتا در رده دوازدهم جدول قرار بگیرند؛ شاگردان یزدی هم با این باخت خارج از خانه ۱۰ امتیازی ماندند و به رتبه چهاردهم سقوط کردند.

نساجی مازندران:
حامد لک، جورجی ولسیانی، ابوالفضل علایی، مجتبی ممشلی، حمیدرضا دیوسالار، مهرداد عبدی، احمد عبدالله‌زاده، علی‌اصغر عاشوری، امید سینک(46- فرشاد فرجی)، سید محمد میری(83- شاهین مجیدی) و محمد عباس‌زاده(64- رحمان جعفری).
سرمربی: جواد نکونام

استقلال خوزستان:
فرزین گروسیان، میثم شاه‌مکوندزاده، احمد آل‌نعمه، مهرداد پورابوالقاسم(81- رضا درویشی)، میثم کریمی(59- مجتبی رمضانی)، ایوب کلانتری، وحید نامداری، ایمان مبعلی، یونس دلفی، محمد شریفی(72- فرید امیری) و وحید خشتان.
سرمربی: داریوش یزدی

بهترین بازیکن:
بازیکنان نساجی یکی از بهترین بازی‌های فصل خود را امروز برابر استقلال خوزستان ارائه کردند و توانستند در روزی که یک نیمه یک بازیکن کمتر داشتند، با تلاش و همبستگی زیاد به برد برسند؛ در جریان این پیروزی علی‌اصغر عاشوری که روی گل اول تاثیرگذار بود و گل دوم را به ثمر رساند، نقش ویژه‌ای داشت و در برد تیمش موثر بود، اما علاوه بر او می‌توان به عملکرد حامد لک نیز درون دروازه نساج‌ها اشاره کرد که با واکنش‌های خود اجازه نداد دروازه این تیم باز شود؛ ضمن اینکه مجتبی ممشلی، مدافع راست نساجی هم روز خوبی برابر مهاجمان استقلال خوزستان داشت.


اتفاق ویژه:
تماشاگران نساجی پس از تنها بردی که در هفته پنجم برابر نفت مسجدسلیمان داشتند، بی‌صبرانه منتظر دومین برد فصل بودند و با حمایت‌های خود پشتیبانی خوبی از تیم نساجی می‌کردند که همصدایی آنها و تلاش بازیکنان نساجی موجب شد تا شاگردان نکونام با 2 گل استقلال خوزستان را شکست دهند و تا حدودی از پایین جدول فاصله بگیرند.

حاشیه:
* دقایقی مانده به شروع مسابقه سجاد آشوری از ترکیب نساجی خارج و سید محمد میری جانشین او شد.
* مصطفی کیانی از استقلال خوزستان تنها بازیکن محروم این مسابقه است.

* فرشاد فرجی که در تمام 11 مسابقه اخیر نساجی در ترکیب حضور داشت، بعد از نمایش نه چندان خوبی که در مسابقه اخیرشان برابر پدیده ارائه داد، نیمکت‌نشین است.
* تماشاگران نساجی با شور و حال زیادی مشغول تشویق تیم‌شان هستند.
* در دقیقه 3 که عاشوری در محوطه جریمه استقلال خوزستان روی زمین افتاد، نکونام اعتقاد به خطای پنالتی داشت.

* دقایقی مانده به شروع مسابقه سجاد آشوری از ترکیب نساجی خارج و سید محمد میری جانشین او شد.

* سالاری‌فرد، مدیر تیم استقلال خوزستان در کنار زمین مدام با پورهادی، مسؤول برگزاری مسابقه در حال بحث است.
* تماشاگران نساجی مثل بازی‌های خانگی اخیر در دقیقه 33 به تشویق زنده یاد مهرداد اولادی پرداختند و یاد و خاطره او را گرامی داشتند.
* کادر فنی و بازیکنان استقلال خوزستان اعتراض زیادی به نحوه قضاوت داوری دارند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
, نساجی مازندران:, نساجی مازندران:,
,
,
,
, استقلال خوزستان:, استقلال خوزستان:,
,
,
,
, بهترین بازیکن:, بهترین بازیکن:,
,
,
,
, اتفاق ویژه:, اتفاق ویژه:,
,
,
, حاشیه:, حاشیه:,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه