اخبار داغ

وقتی مردم زیلایی از وعده های آقای نماینده به تنگ آمدند:

نا امیدی مردم از مسئولان/بازگشایی مسیر مسدود شده روستاهای زیلایی به همت مردم+تصاویر و فیلم

نا امیدی مردم از مسئولان/بازگشایی مسیر مسدود شده روستاهای زیلایی به همت مردم+تصاویر و فیلم
پس از گذشت چند ماه خبری از عملی شدن وعده آقای نماینده نشده است و پلی که قرار بود راهگشای اهالی موشمی زیلایی باشد، همانند وعده های زارعی با آب باران از بین رفت ولی مردم چندان منتظر وعده های تکراری نمانده و با همت خود دست به کار شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس، شاید غبار محرومیت بخش های استان چهار فصل کهگیلویه وبویراحمد را چنان درنوردیده است که زیلایی یکی از دهستان های این استان چندان از این قافله عقب نمانده و هنوز هم برخی از روستاهای این دهستان از نعمت آب آشامیدنی بی بهره اند و فاقد جاده دسترسی مناسب.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس،,

 

,

, ,

, ,

 

,

نداشتن راه ارتباطی مناسب است به گونه ای که در زمستان به دلیل بارش های زیاد خیلی از این راه ارتباطی مسدود می شوند.

,

 خاکبرداری  پل های مسیر موشمی سفلی و وسطی انجام شده است اما با همان وضعیت نامناسب رها شده اند و اکنون این چند روستا در وضعیت نامناسبی به سر می برند و گویا مدیرکل جدید راه و شهرسازی نیز از این وضعیت بی اطلاع است وگرنه این اختیار را داشت که در صورت تشخیص عدم صلاحیت پیمانکار به شخص دیگری واگذار شود.

,

 

,

, ,

 

,

پروژه جاده روستای موشمی سفلی به دلیل سوء مدیریت‌ها را آب برد و همانگونه که در تصاویر مشخص است، پل‌ها به صورت خاک برداری و نیمه کاره رها شدند و با بارندگی روز گذشته مسدود شده است.

,

حال پس از عدم تحقق وعده های بدون نتیجه زارعی و مسئولان راه و شهرسازی، مردم این دهستان با همت سترگ خود اقدام به بازگشایی مسیر روستایی خود کردند تا بلکه در این روزهای زمستانی در راه نمانند.

,

 

,
---
, , ---,

 

,

تصاویر و فیلم زیر گوشه از همت و تلاش مردم دهستان زیلایی است:

,

 

,
---
, , ---,
 
,
---
, , ---,
 
,
---
, , ---,
 
,
 
, , downloadدانلود, download,
 
,
 
,
انتهای پیام
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه