اخبار داغ

رئیس پلیس راه مازندران:

محورهای مازندران قفل شد/کابوس بلاتکلیفی مسافران

محورهای مازندران قفل شد/کابوس بلاتکلیفی مسافران
رئیس پلیس راه مازندران از قفل‌شدن محورهای مازندران در موج بازگشت مسافران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علیرضا قدمی در گفت‌و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: موج بازگشت مسافران از تعطیلات روزهای اخیر برخی از محورهای مازندران را قفل کرد.

وی با اشاره به ترافیک بسیار سنگین در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر مازندران، افزود: توصیه پلیس این است که برخی از مسافران بازگشت خود را به فردا موکول کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محورهای هراز و کندوان تا ساعت۲۴  امشب یک‌طرفه است، اضافه کرد: تردد کامیون و کامیونت نیز تا ساعت ۲۴ از محور هراز ممنوع است

این مسوول ادامه داد: تردد تریلی به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب در محور سوادکوه ممنوع است.

قدمی تصریح کرد: محدودیت یک‌طرفه شدن نیز در محور کیاسر اعمال شده و درصورت ادامه ترافیک به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: از لحاظ جوی نیز سطح محور کندوان لغزنده بوده و در سایر محورها مشکلی وجود ندارد.

کابوس بلاتکلیفی مسافران

باتوجه به تعطیلات روزهای اخیر شاهد حضور مسافران بسیار زیادی به محورهای مازندران بودیم که این موضوع موجب بلاتکلیفی و معطلی مسافران شد.

ترافیک در محور ساری تاکام با سایر محورهای مازندران متفاوت است چراکه محدودیت‌های ترافیکی که در سایر محورهای استان برای حل مشکل ترافیک اعمال می‌شود در این محور باتوجه به وجود روستاهای بومی امکان‌پذیر نیست.

پروژه محور ساری تاکام پس از سال‌ها سال معطلی هنوز به جایی نرسیده و همچنان مسافران درگیر معطلی در صفوف ترافیک هستند.

درارتباط با چهاربانده شدن محور ساری تاکام قول‌های و وعد‌ه‌های متعددی داده شد ولی تاکنون هیچ کدام از این وعده‌ها به جایی نرسیده و مسافران هستند باید قبل از تعطیلات نگران معطلی در صفوف طولانی ترافیک باشند.

باتوجه به تعطیلات روزهای اخیر و افزایش حجم خودروهای ورودی و همچنین تردد بومیان به سمت ییلاق‌های منطقه محور ساری تاکام قفل شد و برای حل این مشکل به‌صورت مقطعی محدودیت یک‌طرفه شدن اعمال شده که این موضوع برای مسافرانی که قصد بازگشت از این مسیر را دارند نگرانی‌های به دنبال داشته است.

رئیس پلیس راه مازندران اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی به‌صورت مقطعی باتوجه به حضور مسافران و تردد مسافران به سمت ییلاق‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

علیرضا قدمی افزود: معمولا این محدودیت در روزهای تعطیل در روزهای جمعه اعمال می‌شود که امروز نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی در پایان گفت: اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌صورت دائم همانند سایر محورهای مواصلاتی مازندران در محور ساری تاکام امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, کابوس بلاتکلیفی مسافران , کابوس بلاتکلیفی مسافران ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه