اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

تمدید تحریم ها نشان دهنده فقدان ابزار غرب برای مقابله با ایران است

تمدید تحریم ها نشان دهنده فقدان ابزار غرب برای مقابله با ایران است
کارشناس مسائل سیاسی گفت : تمدید تحریم ها علیه ایران نشان دهنده فقدان سلاح و ابزار آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با تمدید تحریم های آمریکا علیه ایران اظهار داشت : تمدید تحریم ها علیه ایران نشان دهنده فقدان سلاح و ابزار آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : تمدید دوباره تحریم ها نشان می دهد که تا کنون این ابزارهای تحریم نتیجه ای نداشته است و جمهوری اسلامی همچنان به پیشرفت خود ادامه داده و توانسته بسیاری از اهداف خود را محقق کند .

,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که آمریکایی ها تا کنون از هر ابزاری که در اختیار داشته اند استفاده کرده اند ، خاطر نشان کرد : امروزه دیگر هیچ سلاحی که بتواند مانع حرکت انقلاب اسلامی باشد را در دست ندارند .

,

ترقی ادامه داد : با گره هایی که از داخل کشور به آمریکایی ها داده می شود آن ها احساس می کنند که هنوز می توانند از طریق تحریم و تداوم تحریم های اقتصادی بر کشور ما اثر بگذارند و مشکلاتی را برای مردم به وجود بیاورند لذا همچنان به استفاده از این ابزار امید بسته اند.

,

وی اضافه کرد : حال اگر مسئولین و نخبگان سیاسی کشور طوری سخن نگویند که این تحریم ها مایه امید آمریکایی ها باشد قطعا این ابزار هم کارایی خود را به طور کامل از دست خواهد داد .

,

کارشناس مسائل سیاسی ابراز داشت : بنابراین تمدید این نوع تحریم ها عمدتا به سبب امید واهی است که آمریکایی ها با فشار بر مردم ایران برای تغییر رفتار نظام جمهوری اسلامی بسته اند .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه