اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مطرح‌شدن مذاکره از سوی دشمن چیزی جز مکر و ترس نیست/ خیال تعرض را باید از دشمن گرفت

مطرح‌شدن مذاکره از سوی دشمن چیزی جز مکر و ترس نیست/ خیال تعرض را باید از دشمن گرفت
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن همواره تشر می‌زند، شرط می‌گذارد و از مذاکره بحث می‌کند اما همه این‌ها مکر و تزویر است چراکه دشمن می‌ترسد و جز این نمی‌تواند باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران کلمه طیبه هستند و بالاخص نیروهای ارتش که "السَّابِقُونَ السَّابِقُونَ أُوْلَئکَ الْمُقَرَّبُون" (10/ واقعه) هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: یعنی در شرایطی که آینده، مشخص نبود زیرا سیستم حکومتی، طاغوت بود و غرب و حتی شرق از آن پشتیبانی می‌کردند و مشخص نبود فردا چه خواهد شد و نیروی هوایی در یک ریسک و بردوباختی ورود کرد و اگر غیر از انقلاب اسلامی، رخ می‌داد، به معنای از دست دادن تمام هستی‌شان بود.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: این ریسک جز با اراده قوی ممکن نیست و در چنین شرایطی بود که نیروی هوایی ارتش با امام خمینی رحمه‌الله‌علیه بیعت کرد و از آن زمان که 40 سال می‌گذرد، پای حرف توحیدی خودش که "إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ" (30/ فصلت) است، ایستاده است.

,

 

,

آیت‌الله عبادی با بیان این‌که خطرناک‌ترین صحنه‌های تهاجی، صحنه‌های هوایی است افزود: نیروی هوایی جایگاه خاص و ویژه خودش را دارد و در جهت تأمین امنیت جامعه و سیستم مسئولیت ویژه‌ای دارد.

,

 

,

وی تصریح کرد: شرایط امروز که در آن، فرصت‌ها لحظه‌ای است، ایجاب می‌کند کمال هوشیاری و بیداری را داشته باشیم به‌گونه‌ای که دشمنان حتی فکر تعرض نکنند.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز اگر در جامعه‌ای نیروهای مسلح دچار کوچک‌ترین ضعف و سستی شوند، دشمن هیچ مهلتی نمی‌دهد.

,

 

,

آیت‌الله عبادی افزود: مهم این است که فکر تعرض را از دشمن بگیریم که تلاش‌های نیروهای مسلح در این خصوص، بسیار خوب است.

,

 

,

وی تصریح کرد: دشمن همواره تشر می‌زند، شرط می‌گذارد و از مذاکره بحث می‌کند اما همه این‌ها مکر و تزویر است چراکه دشمن می‌ترسد و جز این نمی‌تواند باشد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به آیه "وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ" (60/ انفال) گفت: در قرآن ذکر شده است خیالِ تهاجم را از دشمن بگیرید و این یک نوع پشتیبانی از انسان است.

,

 

,

آیت‌الله عبادی افزود: اگر این فکر از آدم‌های متکبر و دنیاپرست گرفته نشود، همواره برای بشر زحمت ایجاد می‌کنند همان‌طور که اکنون مشاهده می‌کنید چه کردند.

,

 

,

وی تصریح کرد: اگر روزی که جمهوری اسلامی ایران تحقق پیدا کرد، بقیه کشورهای اسلامی با همان مذهبی که هستند، سیستم انقلاب اسلامی را در میان خودشان قرار می‌دادند، این همه مورد تعرض و دخالت‌های بیگانگان قرار نمی‌گرفتند اما حکم قرآن را نادیده گرفتند و آسیبش را می‌بینند.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در روایات آمده ارزش شهیدی که در مانورها و آزمایش‌ها به شهادت می‌رسد از شهیدی که در صحنه نبرد با دشمن به شهادت می‌رسد، بیشتر است چراکه اولی با انجام رزمایش مقتدرانه، خیال تعرض را از دشمن می‌گیرد اما شهید میدان جنگ، در مقابل عمل انجام شده قرار گرفته است.

,

 

,

آیت‌الله عبادی با بیان این‌که منطقه شرق کشور، شرایط ویژه خودش را دارد افزود: همه امور در جامعه در سایه امنیت می‌گذرد.

,

 

,

وی با بیان این‌که قصد قربت و داشتن انگیزه الهی، شرط اول همه امور است اظهار کرد: هر کاری که وظیفه شناخته شد و قربت‌الی‌الله بود، عبادت است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: همان‌طور که امام خمینی رحمه‌الله‌علیه فرمودند افضل عبادات و اوجب واجبات، حفظ نظام حق و عدل است و شما کارتان همین است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه