اخبار داغ

تحولات سوریه؛

عملیات ویژه رزمندگان سوری علیه گروه‌های تروریستی

عملیات ویژه رزمندگان سوری علیه گروه‌های تروریستی
ده‌ها تن از عناصر گروه‌های تروریستی موجود در شمال استان حماه در یک عملیات ویژه رزمندگان سوری به هلاکت رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با حمله‌های گاه و بی گاه گروه‌های تروریستی در جنوب شرق ادلب و مناطق شمالی و شمال غربی استان حماه و نقض توافق «سوچی» بین ترکیه و روسیه، رزمندگان سوری از روز گذشته عملیاتی را در جواب این حمله‌ها آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سایت خبری «المراسلون» سوریه اعلام کرد: گروهی از نیروهای ویژه سوریه در جواب حمله‌های تروریست‌ها، از روز گذشته عملیات جدید و گسترده‌ای را علیه مواضع گروه تروریستی «جیش العزه» واقع در اطراف شهرک «الزلاقیات» در شمال استان حماه آغاز کردند.

,

رزمندگان سوری در ابتدای عملیات توانستند به‌راحتی خطوط دفاعی تروریست‌ها را بشکنند و دو خاک‌ریز آن‌ها را تحت کنترل خود دربیاوردند.

,

نیروهای سوری در این عملیات موفق شدند حدود 35 تن از تروریست‌ها را کشته و زخمی کنند و خسارت زیادی را به تجهیزات نظامی آن‌ها وارد کنند.

,

هم‌زمان گروهی دیگر از رزمندگان در اطراف شهرک الزلاقیات کمین کردند و با ورود گروهی از تروریست‌ها، به سمت آن‌ها حمله کردند و توانستند بعد از حدود یک ساعت درگیری، 15 تن دیگر از تروریست‌ها را کشته و زخمی کنند.

,

به گفته منابع میدانی، رزمندگان سوری در این عملیات دقیق توانسته‌اند تعدادی از مسئولان بارز گروه تروریستی جیش العزه به نام‌های «راضی رجوب، حسین حسن الحسن، عبدالستار العناد الفیصل، اسامه محمد الوحید و هشام الصالح» را به هلاکت برسانند.

,

در سه روز گذشته نیروهای سوری مستقر در منطقه موفق شدند از نفوذ عناصر تروریستی «حزب الترکستانی» به سمت ایستگاه نظامی موجود در اطراف شهرک «المصاصنه» در شمال استان حماه جلوگیری کنند و ده‌ها تن از آن‌ها را کشته و زخمی کنند.

,

بخش‌هایی از شمال و شمال غرب استان حماه تحت اشغال گروه‌های تروریستی مانند «جیش العزه، حزب الترکستانی، حراس الدین، جبهه النصره و ...» است.

,

المراسلون

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه