اخبار داغ

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان:

حوادث رانندگی در زنجان 3 نفر را به کام مرگ کشاند

حوادث رانندگی در زنجان 3 نفر را به کام مرگ کشاند
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به حوادث تلخ رانندگی در چند روز گذشته در استان زنجان گفت: در چند روز گذشته 3 نفر به دلیل بی‌توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی جان خود را از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در چند روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان 2 فقره تصادف فوتی به وقوع پیوست که در این حوادث 3 تن از هموطنان کشته و 4 نفر نیز مجروح شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: علت اصلی وقوع این حوادث عدم رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان بوده است.

,

مظفری ابراز کرد: در یکی از این حادثه‌ها که در کیلومتر 56 در اتوبان زنجان –تبریز رخ داد ، یک دستگاه سواری سمند به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه واژگون و یک نفر سرنشینان این خودرو در دم فوت و2 نفر دیگر مصدوم و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

,

وی خاطر نشان کرد: در حادثه دیگر که در کیلومتر70 اتوبان زنجان- قزوین رخ داد یک دستگاه کامیون ایسوزو با سواری پژو 405 برخورد که براثر این حادثه 2نفر از سرنشینان پژو 405 به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کردند و 2 نفر دیگر نیز مصدوم شده و با آمبولانس به بیمارستان اعزام شدند.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان در پایان در برخی موارد عجله بی‌مورد موجب خسارت جبران ناپذیر می‌شود بیان کرد: رانندگان باید با رعایت قوانین و مقررات از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه