اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

بخش‌های خصوصی و خصولتی ثروت مملکت را می‌بلعند!/ ۸۱ میلیون‌نفر از مردم ایران، از ثروت ملی بی‌بهره‌اند

بخش‌های خصوصی و خصولتی ثروت مملکت را می‌بلعند!/ ۸۱ میلیون‌نفر از مردم ایران، از ثروت ملی بی‌بهره‌اند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌گوید بخش‌های خصوصی و خصولتی دارند ثروت مملکت را می‌بلعند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل حسن‌بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت با انتقاد از واگذاری ثروت ملی به عده کمی، در قالب اصل 44 قانون اساسی و کوچک‌تر شدن خزانه نظام گفت: بخش‌های خصوصی و خصولتی دارند ثروت مملکت را می‌بلعند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

حسن‌بیگی با بیان این که اکنون 81 میلیون‌نفر از مردم ایران، از ثروت ملی بهره‌مند نیستند اظهار داشت: افزون بر این، ایجاد بانک‌های پرشمار و صندوق‌های قرض‌الحسنه گوناگون، بانک‌های ما را از ثروت خالی کرده و این نهادهای مالی برای سرمایه‌گذاری با مشکل مواجه شده‌‌اند.

,

وی در ادامه با انتقاد شدید از رویکرد فرانسه در قبال جمهوری اسلامی ایران گفت: این کشور 4 نوع خودرو را به ایران آورد تا در کشور ما سرمایه‌گذاری کند اما به محض این که ترامپ به آن‌ها تشر زد، بساط سرمایه‌گذاری‌شان را جمع کردند و از ایران رفتند؛ این‌ها بازی است و ما دیگر نباید اجازه بدهیم که آن‌ها به ایران خودرو وارد کنند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: خودروسازان و وزارت صنعت در قبال این مسأله با سستی برخورد می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه