اخبار داغ

لیگ دسته یک فوتبال کشور؛

۹۰ ارومیه با قشقایی شیراز روبرو می شود

۹۰ ارومیه با قشقایی شیراز روبرو می شود
تیم فوتبال نود ارومیه در یازدهمین هفته لیگ دسته یک میزبان تیم قشقایی شیراز رده ششمی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، تیم نود ارومیه در هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور با تیم قشقایی شیراز مصاف می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

این دیدار بیستم آبان ماه راس ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار می شود.

,

تیم نود با ۸ امتیاز در جایگاه دوازدهم و تیم قشقایی شیراز با ۱۶ امتیاز در رده ششم قرار دارند و بازی روز یک شنبه برای تیم نود یک بازی حساس به حساب می‌آید و می‌تواند در صعود تیم نود به جایگاه بالاتر نقش به سزایی داشته باشد.

,

تیم ارومیه‌ای بازی‌های خود در لیگ یک را با باخت سه بر صفر مقابل بادران تهران به سبب عدم حضور در بازی شروع کرد و در ادامه راه و در بازی دوم با ۶ گل از پرسپولیس پاکدشت شکست خورد و بازی سوم هم ۴ گل از تیم گل گهر سیرجان دریافت کرد.

,

نود ارومیه در ادامه راه توانست در دیدار مقابل شهرداری تبریز امتیاز نخست خود در لیگ را کسب کند و این بازی شروعی بر بازی های خوب در ادامه شد به نوعی که در مقابل مدعیانی همچون اکسین البرز و مس کرمان نیز یک امتیاز کسب کرد و توانست تیم صدرنشین آلومینیوم اراک در ورزشگاه تختی با شکست بدرقه کند.

,

تیم نود در ادامه راه و در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با یک بازی قابل قبول مقابل تیم پرسپولیس تهران با یک گل شکست خورد و از دور رقابت ها حذف شد.

,

۹۰ در هفته های هشتم و نهم لیگ دسته یک فوتبال کشور در یک بازی نزدیک در خانه با نتیجه یک بر یک مقابل شهرداری ماهشهر متوقف شد و پس از ۵ بازی بدون شکست با نتیجه ۲ بر صفر مقابل شاهین شهرداری بوشهر شکست خورد.

,

تیم ارومیه ای در آخرین بازی خود مقابل فجر سپاسی شیراز یک امتیاز شیرین به دست آورد که در روحیه بازیکنان تاثیر به سزایی دارد.

,

سرمربی تیم نود ارومیه در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با تشریح بازی پیش رو، اظهار داشت: تیم ۹۰ اورمیه از سطح آمادگی مناسبی برای بازی با تیم قشقایی برخوردار بوده و با رفع مصدومیت دو بازیکن خود با تیم کامل به دیدار حریف می‌رود.

,

وحید بیات لو تصریح کرد: با توجه به میزبانی اورمیه در این دیدار و نیز تشویق و حمایت‌های پرشور همشهریان و سطح مطلوب آمادگی بازیکنان، امیدوار به کسب سه امتیاز این بازی هستیم.

,

وی با اشاره به حمایت‌های مسئولان شهری و استانی از تیم، گفت: خوشبختانه از لحاظ رفت و آمد برای انجام بازی‌های برون استانی، مسئولان کمک کرده اما در زمینه قرارداد بازیکنان تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است.

,

سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه، افزود: کمک‌های مسئولان نیز به صورت مقطعی بوده یعنی به گونه‌ای نبوده که دغدغه کامل تیم از بین برود، بنابراین حرکت‌هایی انجام شده اما هنوز به ثبات لازم نرسیده است

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه