اخبار داغ

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

در میدان نبرد جنگ نرم آب به آسیاب دشمن نریزیم/ نیروی هوایی از جامعه جدا نیست

در میدان نبرد جنگ نرم آب به آسیاب دشمن نریزیم/ نیروی هوایی از جامعه جدا نیست
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که باید با جنگ روانی دشمن مقابله کنیم گفت: وظیفه ما تأمین امنیت تمام ملت ایران است و انتظار است در میدان نبرد جنگ نرم، آب به آسیاب دشمن نریزیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه برخی از مسئولان نیروی هوایی و سرهنگ خلبان حمید مصطفوی فرمانده پایگاه هوایی شهید حسینی صبح امروز با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار و گفت‌وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی در این دیدار گفت: ما سربازان جبهه جنگ سخت هستیم اما از جنگ نرم که امروز با آن درگیر هستیم، غافل نیستیم و همچنان که برای جنگ سخت تمرین می‌کنیم، همزمان در میدان نبرد با دشمن در جنگ نرم قرار داریم.

,

 

,

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که اصحاب رسانه در خط مقدم جنگ نرم هستند افزود: دشمن از فرصت رسانه، نهایت بهره‌برداری را علیه ما انجام می‌دهد.

,

 

,

امیر نصیرزاده با بیان این‌که نیروهای ما شما هستید گفت: وظیفه ما تأمین امنیت تمام ملت ایران است و انتظار است در میدان نبرد جنگ نرم، آب به آسیاب دشمن نریزیم.

,

 

,

وی تصریح کرد: همه باید هم‌فکر و متحد باشیم و تمام اندیشه‌ها و توان ذهنی خود را روی‌هم بریزیم و در جبهه نرم با دشمن مقابله کنیم و نقشه‌های دشمن را نقش‌برآب کنیم.

,

 

,

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: دشمن تمام باورها و اعتقادات ما و تمام آن‌‎چه که جزو قدرت برتر ما است را هدف قرار داده است.

,

 

,

امیر نصیرزاده با بیان این‌که باید با جنگ روانی دشمن مقابله کنیم گفت: عملیات روانی در رسانه‌ها شکل می‌گیرد و از طریق رسانه‌ها پخش می‌شود.

,

 

,

وی افزود: انتظار است هوشیار باشیم و مسائل زودگذر و ظاهری ما را به سمت‌وسویی سوق ندهد.

,

 

,

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: از 2 تیتر روزنامه‌های شهر بیرجند ناراحت شدم و این را به حساب همه رسانه‌ها نمی‌گذاریم.

,

 

,

امیر نصیرزاده تصریح کرد: ما غریبه و جدا از شما نیستیم و همکاران و دوستان ما، پدران و برادران شما هستند.

,

 

,

وی با بیان این‌که نیروی هوایی از جامعه جدا نیست افزود: وظیفه تأمین امنیت کشور و مقابله با تهدیدات دشمن به عهده ما گذاشته شده است.

,

 

,

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متذکر شد: در دو حالت می‌توانیم صلح داشته باشیم؛ یا تسلیم محض دشمن شویم که برای ما امکان ندارد و در این صورت زندگی معنی و مفهوم ندارد؛ یا آماده باشیم و دشمن را از هرگونه تعرض منصرف کنیم و هزینه‌ی دشمن را بالا ببریم.

,

 

,

امیر نصیرزاده گفت: اگر قرار است جابه‌جایی، کاری و استقراری انجام شود مطمئن باشید در راستای وظایف و انجام تکالیف است.

,

 

,

وی افزود: فرمانده‌ی ما، مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا هستند و ما بدون مجوز و بدون هماهنگی، بدون کسب دستور و اوامر ایشان کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.

,

 

,

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: اگر کاری انجام می‌شود بدانید در راستای اوامر و تدابیر است، تمام موارد نوشته و در بالا تصویب می‌شود.

,

 

,

امیر نصیرزاده گفت: انتظار است اصحاب رسانه حامی ما باشید و در کنار یکدیگر هرگونه موفقیتی را از دشمن سلب کنیم و ایران اسلامی را به سمت قله موفقیت حرکت دهیم.

,

 

,

وی افزود: نیروی هوایی به دلیل تحرک بالایی که دارد باید در پایگاهی مستقر شود و منطقه وسیعی را پوشش دهد.

,

 

,

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: استقرار نیروی هوایی در بیرجند باعث می‌شود منطقه شرق کشور تا نوار مرزی را پوشش دهیم.

,

 

,

امیر نصیرزاده گفت: پوشش پشتیبانی لازم از نیروهای زمینی و سطحی یک بحث است و تأمین امنیت بحث دیگری است که در اولویت اول ما قرار دارد.

,

 

,

وی اظهار کرد: با توجه به زیرساخت‌هایی که در بیرجند وجود دارد، هواپیما در بیرجند مستقر کنیم و وظیفه خودمان که تأمین امنیت مردم و منطقه است را اجرا کنیم.

,

 

,

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: تجربه نشان می‌دهد در مناطق مختلفی که نیروی هوایی مستقر شده است، استقرار نیروی هوایی ضرری برای منطقه ندارد چراکه در شهرهای دیگر نیز نیروی هوایی حضور دارد.

,

 

,

امیر نصیرزاده با بیان این‌که نیروی هوایی از نیروهای پیشتاز است که با امام خمینی رحمه‌الله‌علیه بیعت کرد گفت: نیروی هوایی برخلاف استانداردهای واقع در دنیا، به‌تنهایی در مقابل تهاجم دشمن ایستاد و در 6 ماه اول جنگ تحمیلی، ضربات مهلکی به رژیم بعث عراق وارد کرد و اقتصاد و صدور نفت و مواضع عراق در پشت جبهه را نابود کرد و باعث شد تثبیت شوند و اجازه پیشروی به آن‌ها نداد.

,

 

,

وی با بیان این‌که نیروی هوایی در تمام رویدادها حضور دارد افزود: وظیفه ما خدمت‌گزاری به مردم در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

,

 

,

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در هر جا که نیروی هوایی استقرار پیدا کند، هدف، خدمت‌گزاری به مردم ایران است.

,

 

,

امیر نصیرزاده گفت: استقرار ما از بعد فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و نظامی برای منطقه مفید است.

,

 

,

وی اظهار کرد: براساس برآوردی که در بخش‌های مختلف از تهدیدات داریم، آمایش سرزمینی شکل می‌گیرد و در شرق کشور بر همین اساس فعالیت خود را باید بیشتر کنیم.

,

 

,

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: بنا به فرمان فرمانده معظم کل قوا، دو ماه است که به این مسئولیت منصوب شدم و لازم بود سرکشی از بخش‌های مختلف داشته باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه