اخبار داغ

ترافیک بحث داغ محور ساری تاکام؛

روایت جوان ۳۲ ساله از انتظار ۱۶ ساله پروژه ساری تاکام

روایت جوان ۳۲ ساله از انتظار ۱۶ ساله پروژه ساری تاکام
ترافیک آزاردهنده و پروژه نیمه‌تمام ساری به تاکام وارد شانزدهمین سال متوالی شد و یک نوجوان 16 ساله اعلام کرده است که با این ترافیک و پروژه نیمه تمام رشد کردم و الان در آستانه 32 سالگی قرار دارم ولی روی خوش رفت و آمد مناسب در این مسیر را ندیدم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، همیشه یک جای کار در مازندران می‌لنگد. بیشتر پروژه‌ها در مازندران در ابتدا با موانع زیست محیطی، پس از آن عدم تامین اعتبار و در نهایت هم با تاخیر از سوی مجری طرح مواجه می‌شود.

داستان هزار و یک شب پروژه راهسازی ساری به تاکام از این دست پروژه‌های طولانی است که با وجود قول‌های زیادی در ارتباط با اتمام طرح هنوز بخشی از این پروژه به بهره‌برداری نرسیده است.

بازدیدهای میدانی توسط مدیران ملی و منطقه‌ای از این پروژه انجام شده اما همچنان یک جای کار می‌لنگد.

پایان هفته پرترافیک یکی از مشکلات جدی حدود 16 ساله مردم در مسیر تاکام به ساری است که به مسئله بغرنج و آزاردهنده مسافران تبدیل شده است.

مدیران استان وقتی پای گزارش عملکرد می‌رسد این جاده را در ردیف محورهای بین‌المللی دانسته و زمانی که بحث خدمات و امکانات می‌رسد به هیچ وجه این محور را نمی‌بییند.

رضا محمدی یکی از اهالی بخش مرکزی ساری با اعلام اینکه زمان اجرای این پروژه واقعا طولانی شده است، گفت: بنده 16 ساله بودم که این پروژه شروع شده و الان در آستانه 32 سالگی قرار دارم.

وی اضافه کرد: آخر هفته و حتی در برخی مواقع ساعت‌های پایانی روز مردم با مشکلات جدی مواجه هستند، تجربه حضور بیش از پنج ساعت در ترافیک را تحمل کردیم و ظاهرا برای مسئولان این موضوع اهمیت ندارد.

این شهروند بخش مرکزی کیلجان رستاق خاطرنشان کرد: اگر بگویم بخشی اعظمی از زمان ما در ترافیک پایان هفته گذشته است حرف گزافی نگفتیم.

احمدی که اهل منطقه چهاردانگه مازندران است، گفت: برای فعالیت کشاورزی مجبور به تردد در این مسیر هستیم، به شدت در این منطقه دچار مشکل هستیم، تاخیر بیش از 16 سال اجرای این پروژه مدت زمان کمی نیست.

وی ادامه داد: اگر مسئولی حداقل سالی یک کیلومتر راه را بازسازی و بهسازی می‌کرد حداقل الان باید این پروژه به بهره‌برداری می‌رسید.

این شهروند منطقه چهاردانگه مازندران بیان کرد: حدود یک سال پیش شنیدیم که فاز اول این پروژه آماده بهره برداری است اما ما در این مسیر جز ترافیک آزار دهنده و طولانی چیزی ندیدیم.

به گزارش بلاغ، آنچه که مردم در این مسیر دیده‌اند ترافیک‌های آزار دهنده پایان هفته با حجم انبوهی از وعده‌های به سرانجام نرسیده است.

با وجود قول بهره‌برداری فاز اول این طرح برای سال جاری حداقل تاکنون مردم مشکل حل شده‌ای در این مسیر ندیده‌اند و همچنان تامین اعتبار یکی از دغدغه‌های جدی مسئولان و متولیان امر است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه