اخبار داغ

کارشناس مسئول اداره کل هواشناسی اصفهان:

اکثر مناطق استان در روزهای آینده بارانی خواهد بود/ کیفیت هوای اصفهان سالم است

اکثر مناطق استان در روزهای آینده بارانی خواهد بود/ کیفیت هوای اصفهان سالم است
کارشناس مسئول اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بارش باران طی چند روز آینده در اکثر مناطق استان، گفت:در ۲۴ ساعت آینده گرم‌ترین نقطه استان خور و بیابانک با ۱۹ درجه سانتی‌گراد و سردترین نقطه بوئین و میاندشت با دو درجه زیر صفر پیش‌بینی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با صاحب نیوز بابیان اینکه در روزهای آینده در مناطق غربی و شمالی بارش باران خواهیم داشت، اظهار کرد: جو نسبتاً پایداری وارد استان می‌شود که در چند روز آینده در اکثر مناطق استان بارش باران خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

کارشناس مسئول اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت آینده گرم‌ترین نقطه استان خور و بیابانک با ۱۹ درجه سانتی‌گراد و سردترین نقطه بوئین و میاندشت با دو درجه زیر صفر پیش‌بینی می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه در چند روز آینده با کاهش دما حدود سه تا چهار درجه مواجه خواهیم بود، افزود: امروز دمای هوا در اصفهان در گرم‌ترین ساعات ۱۸ درجه و در سردترین ساعات پنج درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

,

علی عسگریان تصریح کرد: شادهد بارش باران در کاشان با 5/ میلی‌متر بودیم و در بخشی از مناطق غربی استان مانند علویجه و بوئین و میاندشت نیز شاهد بارش باران‌های کمی بودیم که قابلیت اندازه‌گیری نداشت.

,

وی با اشاره به اینکه به دلیل وجود جوهای ناپایدار در سطح استان وارونگی هوا نداریم، افزود: وارونگی هوا در سطح استان نداریم و کیفیت هوای اصفهان هم در حد سالم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه