اخبار داغ

رئیس پلیس راه قزوین:

یک کشته و ۵مصدوم در تصادف دو دستگاه سواری

یک کشته و ۵مصدوم در تصادف دو دستگاه سواری
رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به دو سانحه رانندگی در استان گفت: یک کودک چهارساله در این حوادث جان خود را از دست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نصراله بیگلری در گفت‌وگو با شاخص، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰مبنی بر تصادف ۲ دستگاه پراید با یکدیگر در محور “ارداق – شاهین تپه” بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

رئیس پلیس راه استان اظهار کرد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد یک دستگاه پراید سفید با یک دستگاه پراید نقره‌ای رنگ برخورد که در اثر این حادثه متاسفانه سرنشین ۴ ساله پراید نقره‌ای رنگ بر اثر شدت جراحات وارده فوت و راننده آن نیز مصدوم و به مرکز امدادی اعزام شد.

,

بیگلری با اشاره به اینکه علت حادثه در حال بررسی است به شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز ، استفاده از تلفن همراه درحین رانندگی و رانندگی درحال خستگی خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

,

, , ,

وی با اشاره به حادثه‌ای دیگر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی برخورد یک دستگاه “تریلر ” با یک دستگاه اتوبوس “اسکانیا ” در لاین جنوبی آزاد راه “قزوین – کرج” بعد از نیروگاه “شهید رجایی” بلافاصله ماموران پلیس راه در محل حادثه حاضر شدند.

,

این مسئول ادامه داد: در این حادثه، یک دستگاه کشنده ولوو با یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که در لاین اضطرار و لاین یک، به علت نقص فنی متوقف بود، برخورد کرده است.

,

رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: کشنده ولوو که حامل بار خاک معدنی بود پس از برخـورد با اتوبوس منحرف و سپس با نیوجرسی در لاین شمالی آزادراه برخورد کرده و واژگون می‌شود .

,

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این حادثه ۳ نفر از مسافران اتوبوس و راننده تریلر مصدوم و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

,

بیگلری در خاتمه تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت تصادف را عدم توجه به جلو از جانب کشنده نسبت به اتوبوس به میزان ۵۰ درصد و توقف غیر مجاز در سطح راه ( نقض ماده ۴ قانون ایمنی راه ها) از جانب اتوبوس نسبت به کشنده به میزان ۵۰ درصد اعلام کردند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه