اخبار داغ

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل :

رانندگان نکات ایمنی را در زمستان خاص اردبیل فراموش نکنند

رانندگان نکات ایمنی را در زمستان خاص اردبیل فراموش نکنند
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل حرکت با سرعت مناسب را جزء اصول اساسی یک راننده ایمن دانست وگفت: تخطی از سرعت مطمئنه در جاده های شهری یکی از مهم ترین عوامل وقوع تصادف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ رحیم آقامحمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما،با بیان اینکه تغییر شرایط آب و هوایی و وضعیت خاص جاده ها در معابر شهری در فصول سرد سال ، رعایت نکات ایمنی ویژه ای را برای تجربه یک رانندگی آرام و بی دغدغه می طلبد ، اظهار داشت: رانندگی در فصل های سرد نیاز به مهارت کامل و البته پیش بینی تدارکات و آمادگی های خاصی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود:ممکن است استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی باعث ایجاد تنش ها و شوک های هیجانی و گاهی اوقات بروز پرخاشگری راننده شود .

,

تخطی از سرعت مطمئنه مهمترین علت تصادفات

, تخطی از سرعت مطمئنه مهمترین علت تصادفات ,

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد: در گیر کردن ذهن با موضوعات مختلف اعمال کنترل منتطقی بر خودرو از سوی راننده را تحت تاثیر قرار داده و ممکن است باعث بروز حوادث رانندگی شود .
وی حرکت با سرعت مناسب را جزء اصول اساسی یک راننده ایمن دانست و تخطی از سرعت مطمئنه در جاده های شهری را یکی از مهم ترین عوامل وقوع تصادف اعلام کرد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه